תומכי הליכוד זועמים: “בום בראש. מוצאים האפס בוז’י מתחת לאדמה”

פעילים בליכוד לא מאמינים להכחשות ותוקפים את המגעים בין הליכוד למחנה הציוני על כניסה לממשלה: "מהלך כזה יגרור הפגנות ואי שקט בכל מקום שנתניהו ידרוך"
אריה ריבקינד
ג' תשרי התשע"ז / 05.10.2016 14:31

קבוצות הוואטסאפ של פעילי הליכוד סוערות מאז הדיווח אתמול (ראש השנה) על התקדמות משמעותית במגעים בין הליכוד למחנה הציוני, לקראת הצטרפות לממשלה.

גם אחרי ההכחשה הגורפת של הרצוג ושל הליכוד, הרוחות אינן נרגעות.

“החג היה דבש. החג הגמר ובום בראש  – מוצאים את האפס בוז’י הרצוג מתחת לאדמה והוא מקבל נדוניה 8 תיקים בממשלה. סכנה לליכוד ולשרים המכהנים”, כתבו פעילים. “אני קורא לשרים ולח”כים להתנגד למהלך זה. אני קורא למתפקדי הליכוד כל מי שהתנועה יקרה  לו –  חייב לזעוק ולהתנגד לצירוף בוזי לממשלה.

“מר נתניהו, אל תעשה את המהלך המסוכן שיחסל את הליכוד. מהלך כזה יגרור הפגנות ואי שקט בכל מקום שנתניהו ידרוך, ולידעתכם אני מעריץ של ראש הממשלה אבל התנועה לפני כולם”.

עוד כתבו: “קמנו ליום של מלחמות. אסור ואסור לאפשר לראש הממשלה לצרף את בוזי הרצוג לממשלה. אני קורא לשרים ולחכים להתנגד למהלך. שר שלא יתנגד נבין שהוא שותף בקומבינה. זה קצה של קרחון שירסק אותנו. העם בחר ממשלת ימין ולא ניתן לצרף מפלגה שמבוקר עד לילה משמיצה בכול דרך את ראש הממשלה ואת תנועת הליכוד .מר נ.ת.נ.י.ה.ו אל תגרום לפיצול התנועה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות