רקטה בשדרות: צפו בתיעוד מרגע הנפילה • חזן: “להרעיד את עזה”

הרקטה, שנורתה מרצועת עזה, התפוצצה בין שני בתים בעיר וגרמה לנזק • אין נפגעים בגוף • כוחות ההצלה העניקו טיפול רפואי למספר נפגעי חרדה • איש הצלה: "מסביב ניתן היה לראות שברי זכוכיות ופגיעה במכוניות חונות ובבתים סמוכים" • ח"כ חזן: "הגיע הזמן שהמחבלים יבינו שבעל הבית התחלף במשרד הביטחון ובעל הבית השתגע"
חיים טוויל
ג' תשרי התשע"ז / 05.10.2016 11:06

רקטה שנורתה הבוקר (רביעי) על ידי מחבלים מרצועת עזה התפוצצה בעיר שדרות.

אין נפגעים בגוף. נזק נגרם לכביש ולרכבים שחנו בסמוך.

חובשים של מגן דוד אדום העניקו טיפול ראשוני לנערה בת 15 ולגבר בן 60 שלקו בחרדה. הם פונו לבית חולים באשקלון.

פאראמדיק מד”א אורן בניטה וחובש בכיר במד”א אביב שניאור, סיפרו: “כשהגענו, זיהינו את מקום הנפילה כשמסביב ניתן היה לראות שברי זכוכיות ופגיעה במכוניות חונות ובבתים סמוכים.

“במהלך הסריקות איתרנו נערה כבת 15 וגבר כבן 60 שהיו בסמוך ולקו בהתקף חרדה, לאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פינינו אותם לבי”ח ברזילי.

בתגובה לירי תקף צה”ל בצפון הרצועה. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח, כי צה”ל שיגר ירי ארטילרי לעבר נקודת תצפית של הזרוע הצבאית של חמאס, באזור בית חאנון שבצפון הרצועה.

הארגון הסלפי ‘אכנאף בית אל-מקדס’, המזוהה עם ארגון דאע”ש, קיבל אחריות לירי הרקטה.

רקטה בשדרות

אזעקת צבע אדום נשמעה בשעה 10:19 באזור שדרות והמועצה האזורית שער הנגב. אזרחים דיווחו על פיצוץ שנשמע בשדרות וכעבור דקות אכן אותרה רקטה על כביש בעיר.

כוחות גדולים של משטרה וצבא הגיעו אל זירת הפיצוץ. הכביש נחסם לתנועה עד לסיום הטיפול ברקטה.

ח”כ אורן חזן הגיב לירי הרקטה לשדרות ואמר: “הגיע הזמן שמחבלי החמאס, הג׳יהאד ויתר ארגוני המרצחים יבינו שבעל הבית התחלף במשרד הביטחון ובעל הבית השתגע.

“אני קורא לליברמן לא לחכות חלילה לנפגעים בקרבנו, אלא להקדים ולהנחית מכת אש שתרעיד את עזה על כל רקטה שהם ישגרו לעברנו״.

חזן הוסיף: “במקום לבזבז זמן על מו”מ עם הרצוג וחבורתו על הצטרפות לממשלה, אני קורא לנתניהו לבזבז טילים ופגזים על עזה ועל בתיהם של המרצחים”.

רקטה בשדרות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות