איש השיווק הוותיק יצא מבין הצללים: על נתניהו והתדרוכים המרתקים

שרי רוט
|
כ"ז אלול התשע"ו / 30.09.2016 15:35
מי שהצליח כאיש שיווק מבריק וכפוליטיקאי פנומן, עד שהפך לראש ממשלה זו הפעם הרביעית, הוכיח כי הוא יודע להביא את משנתו הסדורה גם אל מול עיתונאים שהוא ממש לא כוס התה שלהם • אז נכון שהתקשורת שלא אהבה אותו, לא תהפוך בין לילה את עורה, ובכל זאת ניצני המהפך כבר החלו

במשך שנים הוא נמנע מלהתראיין לתקשורת הישראלית. גם את התדרוכים עשה בחשאיות, ורק עם קבוצות מצומצמות, בעיקר של תא הכתבים המדיניים.

מדובר כמובן בראש הממשלה, בנימין נתניהו. אשף התקשורת שהתנזר ממנה מרצון.

לפני מספר חודשים החליט נתניהו לצאת מההסגר שכפה על עצמו, כשהוא פותח במסע אינסופי של יציאה החוצה, אל מול בכירי העיתונאים בארץ – מהלך שהתברר עד מהרה כסיפור הצלחה מהפכני.

מי שהצליח כאיש שיווק מבריק וכפוליטיקאי פנומן, עד שהפך לראש ממשלה זו הפעם הרביעית, הוכיח כי הוא יודע להביא את משנתו הסדורה גם אל מול עיתונאים שהוא ממש לא כוס התה שלהם.

אפילו שונאיו בתקשורת נאלצו להודות ש’יש לו את זה’.

במופע מרהיב עין שכלל מצגות, קריקטורות ששורטטו בידו על לוח הקיר, רשימות משורטטות בלורדים צבעוניים ורטוריקה שאין לה אח ורע, שם ללעג ולקלס את הביקורת המושמעת נגדו בתקשורת מזה שנים ארוכות, תוך שהוא מסביר את השקפת עולמו ומספר על עשייה הן בתחום החוץ והן בתחום הפנים.

אז נכון שהתקשורת שלא אהבה אותו, לא תהפוך בין לילה את עורה, ובכל זאת ניצני המהפך כבר החלו.