“את כל חיי נתתי למדינה”: נחשפה השיחה בין נתניהו לצ’ארלי אזריה

שיחת הטלפון, עליה נמתחה ביקורת חריפה, הבטיח ראש הממשלה לאביו של אלאור אזריה, החייל היורה מחברון, כי הבדיקה בעניינו תהיה הוגנת • ערוץ 20 פרסם את תמלול השיחה
יוני גרין
כ"ב אלול התשע"ו / 25.09.2016 20:15

אחרי הביקורת שהוטחה בראש הממשלה בנימין נתניהו על השיחה שקיים עם צ’ארלי אזריה, אביו של החייל היורה מחברון – אלאור, התפרסם הערב (ראשון) בתכנית ‘לפני כולם עם שרון גל’ בערוץ 20,  תמלול השיחה בין השניים.

“הייתי איש משטרה מעל לשלושים שנה, אני נכה משרד הביטחון, חקרתי עבריינים והכנסתי אותם לבתי סוהר עם אזיקים בידיים, ריבונו של עולם. עכשיו אני צריך לראות את הבן שלי מובל באזיקים”, מספר צ’רלי אזריה בבכי לראש הממשלה.

נתניהו עונה לו: “צ’רלי, ייתנו לו את כל הזכות להגן על עצמו. אני רוצה שתאמין בזה. הבדיקה תהיה הוגנת, בזה אני בטוח”.

אביו של אזריה אומר בתגובה: “את כל חיי נתתי למדינה”.

הפרסום, מגיע על רקע הראיון של ראש הממשלה לחדשות 2 בו אמר: “התקשרתי להוריו של אלאור אזריה כמו שאני מתקשר להורים של חיילים שנהרגו או נעדרים”.

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, תקף הבוקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו בדף הפייסבוק שלו על דבריו אלה. “מי שמשווה את אלאור אזריה לגיבורי ישראל וללוחמים נעדרים הוא אדם מבוהל ומבולבל שאיבד את שאריות שיפוטו או שחלילה החליט לנסות ולרסק את עולם הערכים של צה”ל”, כתב ברק.

בעקבות הביקורת, נתניהו פירסם הבוקר הבהרה: “אני מצטער אם דבריי הובנו שלא כהלכה. בשום אופן לא ביקשתי להשוות את סבלן של משפחות שכולות, סבל שאותו אני מכיר היטב, למצבם של הורים אחרים השרויים במצוקה. אין השוואה ולא יכול להיות השוואה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות