גופשטיין: “השאירו אותי קשור כל הלילה אזוק למיטה. התביעה בדרך!”

חיים טוויל
|
כ"ב אלול התשע"ו / 24.09.2016 23:58
יו”ר ארגון להב”ה, בנצי גופשטיין, מגיב על מעצרו ביום חמישי ולתקיפתו על ידי השוטרים: “ההסתה עבדה, השוטרים פעלו כאילו יש הוראה מלמעלה להשתיק אותנו. יש להצטער שהרפורמים מנהלים למשטרה את סדר היום”

יו”ר ארגון להב”ה, בנצי גופשטיין, מגיב על מעצרו ביום חמישי בערב, לאחר שפעילי הארגון ‘פוצצו’ כינוס נוצרי במרכז כלל בירושלים. גופשטיין נעצר, הוכה ונזקק לטיפול רפואי בבי חולים.

ביום שישי בבוקר, לאחר ששוחרר, כתב: “שוחררתי עכשיו ללא ערבות אפילו. לאחר שנעצרתי באלימות רבה על ידי משטרת ישראל בעוון ששרתי עם ישראל חי בכנס משותף למיסיונרים. עד עכשיו הייתי אזוק. בבית החולים הייתי קשור למיטה. התביעה בדרך!”

בשיחה עם ערוץ 7, התייחס גופשטיין למעצרו ולתקיפתו על ידי השוטרים: “ההסתה עבדה, השוטרים פעלו כאילו יש הוראה מלמעלה להשתיק אותנו. בסך הכל הגענו להפגין נגד כנס של המיסיון והנצרות במרכז כלל שלצערנו הפך מזמן להיות בסיס וכנסיה מסיונרית פעילה.

“הגיעו שוטרים, היכו בי ולאחר מכן לקחו אותי לבית חולים, אבל השאירו אותי קשור כל הלילה באזיקים למיטה.

”זה בעידוד הרפורמים והלחץ שלהם. אנחנו כמובן נגיש תביעה שתעשיר את להב”ה בעוד כסף ותעזור למאבק נגד ההתבוללות, אך יש להצטער שהרפורמים מנהלים למשטרה את סדר היום ומדיחים שוטרים לפעול בצורה לא חוקית נגד ארגון שכל מטרתו היא דאגה לבנות ישראל”.