גופשטיין: “השאירו אותי קשור כל הלילה אזוק למיטה. התביעה בדרך!”

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, מגיב על מעצרו ביום חמישי ולתקיפתו על ידי השוטרים: "ההסתה עבדה, השוטרים פעלו כאילו יש הוראה מלמעלה להשתיק אותנו. יש להצטער שהרפורמים מנהלים למשטרה את סדר היום"
חיים טוויל
כ"ב אלול התשע"ו / 24.09.2016 23:58

יו”ר ארגון להב”ה, בנצי גופשטיין, מגיב על מעצרו ביום חמישי בערב, לאחר שפעילי הארגון ‘פוצצו’ כינוס נוצרי במרכז כלל בירושלים. גופשטיין נעצר, הוכה ונזקק לטיפול רפואי בבי חולים.

ביום שישי בבוקר, לאחר ששוחרר, כתב: “שוחררתי עכשיו ללא ערבות אפילו. לאחר שנעצרתי באלימות רבה על ידי משטרת ישראל בעוון ששרתי עם ישראל חי בכנס משותף למיסיונרים. עד עכשיו הייתי אזוק. בבית החולים הייתי קשור למיטה. התביעה בדרך!”

בשיחה עם ערוץ 7, התייחס גופשטיין למעצרו ולתקיפתו על ידי השוטרים: “ההסתה עבדה, השוטרים פעלו כאילו יש הוראה מלמעלה להשתיק אותנו. בסך הכל הגענו להפגין נגד כנס של המיסיון והנצרות במרכז כלל שלצערנו הפך מזמן להיות בסיס וכנסיה מסיונרית פעילה.

“הגיעו שוטרים, היכו בי ולאחר מכן לקחו אותי לבית חולים, אבל השאירו אותי קשור כל הלילה באזיקים למיטה.

”זה בעידוד הרפורמים והלחץ שלהם. אנחנו כמובן נגיש תביעה שתעשיר את להב”ה בעוד כסף ותעזור למאבק נגד ההתבוללות, אך יש להצטער שהרפורמים מנהלים למשטרה את סדר היום ומדיחים שוטרים לפעול בצורה לא חוקית נגד ארגון שכל מטרתו היא דאגה לבנות ישראל”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בהצלחה
    25/09/2016 01:35
    מישהו
  1. רק ככה המשטרע מבין.

  2. הרפורמים לא מנהלים את המשטרה !
    25/09/2016 04:37
    פרדי
  3. הם מנהלים את המדינה כולל את כנופיית הגילמות השחורות מגבעת שייח’ באדר ואת התנהנלות הצבא בהקשר לערכי היהדות.

  4. אני לא בדעות של גופשטיין אבל מאמין לו. נוכחתי ששוטרים רבים מידיי אלימים. בהמות של ממש.
    25/09/2016 06:36
    משה
  5. אני לא בדעות של גופשטיין אבל מאמין לו. נוכחתי ששוטרים רבים מידיי אלימים. בהמות של ממש. מקווה שהמדינה / שהמשטרה תשלם עבור אלימות שוטריה והרבה.

  6. האיש חיבל באירוע מקהלות - לא מיסיון ולא בטיח
    25/09/2016 15:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. מבנה האמפי הטבעי והאקוסטיקה הייחודית של ‘בנין כלל’ יהפכו למשך הערב לבמה ספירלית של שירת מקהלות – רב שיח קולי אשר יתוזמר בין המרפסות למופע אחד ממושך. השירה המשותפת היא סיבת ההתכנסות אך גם התוצאה הייחודית: עדת מקהלות ירושלמיות, במגוון שפות ומקצבים, תגיח בין מרפסות המרכז המסחרי, ותעיר את הבניין לשירת הללויה. הקהל יוזמן להיכנס, לצאת ולהיכנס שוב דרך כניסה אחרת, לבחור את נקודת המבט וטווח השמיעה.
    משתתפים: מקהלת בלקנטו – זמרי אורטוריו , אנסמבל הפיוט שליד מכון בן צבי, מקהלת הכנסייה הארמנית, מקהלת הילדות אנקור, מקהלת זמרי אורטוריו ירושלים ועוד
    תחקיר, אוצרות והפקה: יהודית שלוסברג יוגב
    ניהול מוסיקלי: מירב בן דוד

  8. בנצי - העם איתך
    27/09/2016 22:52
    רובי
  9. חזק ואמץ ! אל ייחת לבבך ! בטוחים אנו שתביעתך תהווה גורם הרתעה ולו מסוים נגד ההפקרות המשטרתית הקיימת כאן ,
    פשוט מחריד לשמוע
    להיתקל בשוטר מסתבר עשוי להיות סכנת נפשות אמיתית
    אסור לתת לזה יד
    יש להילחם בטרור הזה , ולאלתר