ניו יורק בהלם: מדוע נתניהו נכנס לשירותי מסעדה עם 20 מאבטחים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אתמול, עם רעייתו שרה ומספר ידידים למסעדה קטנה בניו יורק, כשאליו מתלווים עשרות מאבטחים - והנוכחים נדהמו: "הוא חייב להיות האיש המוגן ביותר בעולם כרגע"
נתן פרל
י"ט אלול התשע"ו / 22.09.2016 13:49

העיתון ה’ניו יורק פוסט’ דיווח היום (חמישי) על ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בניו יורק, אבל דווקא על ביקורו במסעדה קטנה בעיר.

על פי הדיווח, נתניהו הגיע לארוחה במסעדה האיטלקית ‘הארי צ’יפריאני’ במלון  Sherry-Netherland על מנת לסעוד עם אשתו שרה, המיליארדר רונלד פרלמן, ומספר אישים נוספים.

אלא שלפני הגעתו למסעדה, שיכולים לשבת בה בתפוסה מקסימלית 100 אנשים בלבד, הגיעו אל המקום 20 מאבטחים ‘גדולי גוף’, כשדי לבצע סריקה ו-20 מאבטחים נוספים הגיעו יחד עם ראש הממשלה למסעדה.

“היו סוכנים בכל מקום, חלקם בצורה חשאית וחלקם עמדו לידו”, אמר מקור לעיתון.

אך האירוע המשעשע באמת קרה כשנתניהו קם כדי ללכת לשירותים.

“בערך 20 מאבטחים קמו כשנתניהו קם לשירותים והלכו ביחד איתו. אחד הסתכל על הדלת, והשאר יצרו חומה אנושית עם הנשקים שלהם, כדי שאף אחד לא יוכל להתקרב לשירותים”.

ולא רק זה: טבעת אבטחה הייתה גם סביב המלון. “כדי להגיע אל המסעדה היית צריך ללכת סביב הבלוק, שם הוצבו אנשי אבטחה עם כלבים,” אמר המקור. “אורחים היו צריכים לעבור דרך גלאי מתכות. הוא חייב להיות האיש המוגן ביותר בעולם כרגע”.

העיתון מוסיף ומדווח כי לנתניהו יש עד 500 מאבטחים על בסיס יומי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות