חילול ה’: מגישת טלוויזיה הותקפה באלימות – וגורשה ממאה שערים

הילה קורח, מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 2, הגיעה לצילומי פרויקט חינוכי בשכונת מאה שערים בירושלים, והותקפה בידי קיצונים חרדים • הסיקריקים קיללו, ירקו והשליכו עליה ועל הצוות שהתלווה אליה ביצים ושקיות מים • עובד הפקה: "הרגשנו שעוד שנייה עושים עלינו לינץ'"
אבי כץ
י"ט אלול התשע"ו / 22.09.2016 02:04

 שוב חילול ה’ בשכונת מאה שערים בירושלים: מגישת הטלוויזיה הילה קורח, שהגיעה אתמול (רביעי) לצילומים בשכונה החרדית, הותקפה בידי קיצונים חרדים, שירקו והשליכו עליה ועל הצוות שהתלווה אליה ביצים ושקיות מים.

קורח, מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 2, הצטלמה עבור פרויקט חינוכי. היא הגיעה אל השכונה בבגדים צנועים, יחד עם צוות צילום ומאבטחים. אלא שלאחר שעה של צילומים דרשו מהם צעירים שהתגודדו סביבם לעזוב את המקום. “זאת אחת החוויות הקשות שעברתי”, סיפרה קורח לעיתונאי רן בוקר מאתר ynet. “אני פשוט בטראומה”.

הסיפור דווח גם ברשתות החברתיות. אחד מאנשי הצוות שנכחו במקום סיפר: “ירקו עלינו וזרקו עלינו ביצים, הצעירים התגודדו סביבנו ולא נתנו לעבור. כשצילמנו בסמוך לישיבה בירושלים, התחילו לקלל אותנו, אבל החלטנו שלא ניכנע – בשלב מסוים הבנו שאי אפשר להמשיך לצלם ורק רצינו לצאת משם”.

עובד נוסף תיאר את התקרית ברשת: “ראיתם מנחה שהייתה לבושה יותר מאחלה דוסית ממאה שערים, כי רצינו לכבד את המקום ואתכם, אתם החלטתם להפריע לנו”, כתב. “זה התחיל בזריקת שקיות מים עם סבון מהחלונות, אחרי זה הרגשנו שעוד שנייה עושים עלינו לינץ'”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הילה קורח
    22/09/2016 16:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. נא לקרא את הכתבה של מנוחה פוקס באתר זה בנושא זה

  2. למה חילול ד'?
    23/09/2016 11:01
    אני
  3. מי אמר לבוא?
    בנ’אדם יכנס לאש ויבכה שקיבל כויה….

  4. מאה אחוז. הכל בסדר. מה יש? גם מי שנכנס להארלם יוצא עם טראומה...
    23/09/2016 17:39
    זאב
  5. מאה אחוז. הכל בסדר. מה יש? גם מי שנכנס להארלם יוצא עם טראומה… מה יש? גם מי שנכנס לשכונת סמים בקולומביה עלול לצאת על אלונקה… גם מי שנכנס לג’ונגל עלול להיפגע. אתם בחברה טובה חרדים צדיקים. ממש בדרכיו של אברהם אבינו אתם צועדים… בושה לעם היהודי שאתם חלק ממנו. לא נורא… עברנו את הטורקים, את הבריטים, את המחבלים הפלסטינים, ונעבור גם אתכם. כי מאז ומתמיד הכלבים נובחים והשיירה עוברת. ואתם לא חלק מהשיירה. אז תמשיכו לנבוח…

  6. מה אתם מצפים
    29/09/2016 15:42
    אנונימי
  7. זה ההבדל הגדול בין חרידיים קיצונים לערבים קיצוניים הם כמה שישנאו ויתעבו את התיקשורת או בנות לא לבושות צנוע הם לא יהרגו אותם הוא יפרקו להם את העצמות הקיצוניים ביותר רק זרקו עליהם שקיות ובצים במילה אחת עופו מפה וזהו אם היו עושים אותו דבר מכניסים דגל ישראל לשכונה ערבית קיצונית הם היו מיתפללים שזה יהיה שקיות ובצים

  8. מה הם ציפו שיזרקו עליהם סוכריות
    29/09/2016 15:44
    רוו
  9. זה ההבדל הגדול בין חרידיים קיצונים לערבים קיצוניים הם כמה שישנאו ויתעבו את התיקשורת או בנות לא לבושות צנוע הם לא יהרגו אותם הוא יפרקו להם את העצמות הקיצוניים ביותר רק זרקו עליהם שקיות ובצים במילה אחת עופו מפה וזהו אם היו עושים אותו דבר מכניסים דגל ישראל לשכונה ערבית קיצונית הם היו מיתפללים שזה יהיה שקיות ובצים