קרב המיליונים החרדי הוכרע: לבייב יקבל 100 מיליון דולר ממשפ’ קליין

לבייב תבע את קליין בשנת 2013, לאחר עשור שלם של שותפות עסקית, בטענה כי הסתירו ממנו את "התנהלותם הבלתי הולמת" בחברה המשותפת • בכתב התביעה תואר כי אנשי 'ג'וליוס קליין' 'ריגלו אחרי בתו של לבייב ותיעדו אותה במצלמה נסתרת
נחמן גור
י"ז אלול התשע"ו / 20.09.2016 20:34

המיליארדר החרדי לב לבייב זכה בהליך בוררות שניהל מול בני המשפחה החרדית קליין, בעלי קבוצת ‘ג’וליוס קליין’ ושותפיו לשעבר בעסקי היהלומים.

על פי הכרעת הבוררות, שהתקיימה בארץ, לבייב יקבל יותר מ-100 מיליוני דולרים ממשפחת קליין, אותה תבע לפני מספר שנים בגין פירוק השותפות עמו בחברת KLG Jewelry.

פסק הבורר ניתן כבר בחודש יוני, אולם הוא התפרסם רק עתה לראשונה על ידי ה’ניו יורק פוסט’. הסיבה לפרסום היא התעקשותם של קליין להמשיך את ההליך המשפטי בפני בית משפט בניו יורק, בטענה כי הבורר מושחת ואף הורשע בעבר בהעלמת מס.

בית המשפט הורה שלא להטיל חיסיון על המסמכים הנוגעים לפרשה, למרות דרישת עורכי דינם של קליין, שטענו בשמם כי הפרסום עשוי לפגוע במוניטין העסקי שלהם.

לבייב תבע את קליין בשנת 2013, לאחר עשור שלם של שותפות עסקית. לטענתו, קבוצת קליין “הותירה אותו באפלה בנוגע לעסקיה, ובכך הסתירה מעיניו את התנהלותה הבלתי הולמת”.

בכתב התביעה תואר כי כששלח לבייב את בתו, חגית, לבדוק את רשומות החברה המשותפת, ריגלו אחריה אנשי ‘ג’וליוס קליין’ ותיעדו אותה במצלמה נסתרת.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות