אימה בישוב חרדי: צעיר בן 18 ביצע מעשים חמורים “מול ילדות קטנות”

בשלב זה אין עדיין עדויות ברורות האם ילדים קטנים נחשפו למעשיו, אולם מספר תושבים מתעקשים: "עשה מעשים חמורים במיוחד מול ילדות קטנות" • הצעיר, שאינו תושב היישוב, נלכד לאחר שביצע מעשים חמורים במקומות ציבוריים - והועבר לטיפול הרשויות והגורמים המקצועיים • המחנכים החלו לקיים מפגשי שיח עם התלמידים על כללי זהירות ומוגנות
חיים טוויל
י"ז אלול התשע"ו / 20.09.2016 17:59

אימה בבית: תושבי יישוב חרדי במרכז הארץ נקראו לפקוח עין על סביבתם, לאחר שלפני מספר ימים נלכד במקום צעיר כבן 18 שנהג לבצע מעשים שאינם צנועים במקומות ציבוריים.

הצעיר, שאינו תושב היישוב אך למד במוסד בו שוהים גם נערים מבתים במצוקה, נלכד לאחר שביצע מעשים חמורים במקומות ציבוריים, גינות, וגני משחקים – והועבר לטיפול הרשויות והגורמים המקצועיים.

הפרשה מעוררת סערה ביישוב. בשלב זה אין עדיין עדויות ברורות האם ילדים קטנים נחשפו למעשיו, אולם מספר תושבים מתעקשים: “הוא עשה מעשים חמורים במיוחד מול ילדות קטנות במספר הזדמנויות”.

במכתב ששלחה מנהלת אגף החינוך במועצה האזורית עמק לוד, רבקה ריבקין, אל כל המשפחות ביישוב, היא כתבה: “בשלב זה לא ידוע אם ילדים נחשפו למעשים אלה, אך זאת הזדמנות חשובה לחזק ולבסס את השיח היומיומי שלכם עם הילדים בחוזרם מפעילות מחוץ לבית”.

ריבקין הבטיחה כי הצוותים במוסדות החינוך מתואמים עם אגף החינוך במועצה ועם הגורמים המקצועיים המטפלים בפרשה.

 המורים והמחנכים החלו לקיים עם התלמידים מפגשי שיח שיעסקו בכללי הזהירות והמוגנות ודרכי ההתמודדות שעליהם לנקוט מחוץ לבית, וידגישו את חשיבות הפנייה לעזרה במקרה הצורך.

“ילדים עלולים למצוא את עצמם בסיטואציות לא מוכרות כשהם בפעילות יומיומית מחוץ לבית. יש חשיבות רבה לשיחה שלכם עם ילדיכם בנושא מוגנות והתמודדות עם מצבים לא צפויים שהם נתקלים בהם, ובביסוס ערוץ תקשורת פתוח, בו הילד יחוש ביטחון לספר את אשר על ליבו”, נכתב בפניית המועצה להורים.

“הנכם מתבקשים לשוחח עם ילדיכם ולהיות ערניים לסימני מצוקה או לשינוי בהתנהגות. באם הנכם חשים קושי, חשוב לפנות וליידע את הצוות החינוכי”, הוסיפה ריבקין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התעללו בו שהיה ילד, מוציא את זה על הילדים
    22/09/2016 04:14
    איזה מין עולם?
  1. שלא עשו לו כלום…