אביגדור ליברמן: “אני לא מתחרט על אולטימטום ’48 שעות’ להנייה” • צפו

בראיון ראשון שהעניק מאז כניסתו לתפקיד, נשאל שר הביטחון אביגדור ליברמן אם הוא לא מתחרט על הדברים שאמר בעבר, לפיהם אם יהיה שר ביטחון יאמר לאיסמעיל הנייה: 'או שתחזיר את גופות השבויים תוך 48 שעות או שאתה מת' • "אני חושב שמה שאני רואה מכאן זה בדיוק מה שראיתי משם, רק יותר השתכנעתי. בוא נדבר בסוף הקדנציה שלי"
יוני גרין
י"ז אלול התשע"ו / 20.09.2016 13:06

שר הביטחון אביגדור ליברמן העניק ראיון ראשון מאז כניסתו לתפקיד לתכניתו החדשה של שרון גל – ‘לפני כולם’ – אשר תעלה היום (שלישי) בשעה 19:00 בערוץ 20.

גל, שבתחילת הקדנציה כיהן כח”כ במפלגתו של ליברמן, ביקש את התייחסותו של שר הביטחון לדברים שאמר עוד טרם כניסתו לתפקיד, לפיהם אם יהיה שר ביטחון יאמר לאיסמעיל הנייה “או שתחזיר תוך 48 שעות את הגופות והשבויים או שאת מת”.

ליברמן השיב: “בוא נדבר בסוף הקדנציה שלי”.

גל התעקש ודרש תשובה ברורה יותר: “אתה יכול להגיד ‘דברים שרואים מכאן לא רואים משם’ או שכשאתה שר ביטחון אתה צריך להיות הרבה יותר אחראי ממה שאתה באופוזיציה, אבל אתה אמרת 48 שעות ואנשים אומרים ‘לא קרה עם זה שום דבר'”.

ליברמן: “קודם כל אני חושב שמה שאני רואה מכאן זה בדיוק מה שראיתי משם, רק יותר השתכנעתי. אני אומר לך, הנושא של חיילינו השבויים בידי חמאס זה נושא ראשון באותו סדר עדיפויות שאנחנו רואים, כצבא, כמערכת ביטחון. אבל כמה שפחות נדבר על זה ככה נטיב”.

ליברמן נשאל האם הוא מתחרט על אותה אמירה והשיב: “לא, אני לא מתחרט. בטח לא על האמירה הזאת. צריך כרגע לעבוד ולא לדבר על אמירה”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות