‘נאום הצבועים’ של ישראל אייכלר: במה התקשורת מתעניינת? • צפו

"היום החלה השבתת הרכבת לשמונה ימים רצופים. אף אחד לא דואג לחיילים המסכנים והקשישים, שעדיין ממתינים בתחנה מלפני שתי שבתות", תקף נציג יהדות התורה את התקשורת, שלדבריו "צבועה ועוינת"
יוני גרין
ט"ז אלול התשע"ו / 19.09.2016 16:18

“השבת מופתעת מפני מחלליה. לפתע הם יוצאים להגנתה ודורשים את כבודה המחולל. אלה שנלחמים לקעקע את קדושת השבת בעם ישראל, מאשימים את הממשלה בחילולי שבת. ימים טובים לישראל”, כך אמר היום ח”כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת, בהתייחסות ל’משבר השבת’ שזעזע את המערכת הפוליטית אך לפני פחות משבועיים.

“היום החלה השבתת הרכבת לשמונה ימים רצופים. אף אחד לא דואג לחיילים המסכנים והקשישים, שעדיין ממתינים בתחנה מלפני שתי שבתות. פקקים נשרכים הבוקר בכל רחבי הארץ. מדוע אתם שותקים? אין לך צביעות גדולה מזו”, אמר.

לדבריו, “אותה תקשורת עוינת אינה מעניקה מקום כלל למצוקת ממתיני התחבורה הציבורית, בכל ימות השבוע. באירופה משתמשים 50% מהנוסעים בתחבורה ציבורית. בארץ נוסעים באוטובוסים רק 18% מהציבור. זה לא בגלל שהאירופאים עניים והישראלים עשירים כדי לנסוע ברכבים פרטיים ולעמוד שעות בפקקים ולשרוף דלק. הסיבה היא שמשרד התחבורה כשל בהנגשת האוטובוסים לפי צרכי הנוסעים.

“המדינה משקיעה מיליארדים בסבסוד חברות האוטובוסים, אבל לנוסע הבודד ומשפחתו, אין שירות ציבורי. החרדים הם יותר ממחצית הנוסעים. לכן זה לא מעניין את התקשורת ומאפשר למשרד התחבורה להתעלל בציבור הזה. איפה התקשורת הצבועה בכל ימות השנה?” שאל אייכלר רטורית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התותח שבחבורה
    19/09/2016 20:44
    רובי
  1. רהוט מתנסח יפה , נכון , חזק , נוקב , לא סתם מתלהם ויוצא מהכלים לא מבזה את עצמו ואת החרדים בדיבורים קטנוניים ומטופשים , מדבר לעניין , קצר וקולע , נוגע בנקודה מקיף אותה מכל כיוון שיכול להסביר את דבריו , תמיד – לשמוע אותו מרנין את הלב , אין ספק שדבריו מחלחלים ומגיעים אף אל הגרועים שבהם , כי הוא פורס את משנתו באופן שאינו משתמע , ואין כל אפשרות שלא להבין את הדברים לאשורם , אשרינו שזכינו בכך הרב אייכלר