הצרות של ‘כולנו’: כחלון ניסה להזיז את גלנט מהשיכון – וקיבל סירוב

בפעם השניה בחודשים האחרונים ביקש שר האוצר כחלון מהשר יואב גלנט לעזוב מיוזמתו את משרד השיכון - אך הוא סירב • לפי שעה מנסה כחלון שלא להעביר את גלנט מתפקידו, כדי שלא להציף כלפי חוץ את המתיחות הפנימית
אריה ריבקינד
י"א אלול התשע"ו / 14.09.2016 11:38

העיתון ‘כלכליסט’ מדווח הבוקר (רביעי), כי בפעם השנייה בחודשים האחרונים ביקש שר האוצר משה כחלון מעמיתו למפלגה השר יואב גלנט לעזוב מיוזמתו את משרד השיכון, תמורת תיק הכלכלה – אך האחרון סירב.

הפגישה בין השניים, לפי הדיווח, התקיימה בשבוע שעבר.

לפי שעה מנסה כחלון שלא להעביר את גלנט מתפקידו במהלך כוחני, כדי שלא להציף כלפי חוץ את המתיחות הפנימית ב’כולנו’.

לפי הדיווח, במידה וגלנט יעזוב לבסוף את משרד השיכון המרוקן מסמכויות, צפוי כחלון למנות את ח”כ אלי כהן לתפקיד או לחילופין יותיר את משרד השיכון בידיו, כאשר בפועל מי שינהל את המשרד יהיה איש אמונו אביגדור יצחקי, המשמש כיום כיו”ר קבינט הדיור במשרד האוצר.

גורמים פוליטיים צוטטו בכלכליסט כי לפי כחלון, גלנט מזיק יותר מאשר תורם, הן לפעולות הממשלה בפתרון משבר הדיור והן לפעילות של מפלגת כולנו.

לפני כחודשיים, על רקע שמועות סביב המתיחות בין גלנט לכחלון, פרסמה לשכת שר האוצר הודעה: “בניגוד למה שמנסים לצייר גורמים אינטרסנטיים, שר האוצר, משה כחלון, ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, עובדים בשיתוף פעולה מלא ומצויים ביחסי עבודה מצוינים. שינויים באיוש התיקים אותם מחזיקה מפלגת כולנו תעשה רק בהסכמה מלאה בין שר האוצר משה כחלון לשר הבינוי והשיכון יואב גלנט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות