עודה ביקר פצועים: “תגובות רוויות שנאה באתרים ורשתות החברתיות”

ח״כ איימן עוד הגיע לבית החולים איכילוב לבקר את הפצועים: "קוראים להקמה מיידית של וועדת חקירה ממלכתית לחקירת התאונות הבלתי פוסקות בענף הבנייה" • אחמד טיבי דרש דיון פגרה מיוחד בוועדת העבודה: "יש לשים קץ לרשלנות הפושעת הזו״:
אריה ריבקינד
ב' אלול התשע"ו / 05.09.2016 14:53

בעקבות התאונה הקשה הבוקר בחניון בתל אביב, הגיע יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, לבית החולים איכילוב על מנת לבקר את הפצועים ולתמוך במשפחות.

״הלב נמצא עכשיו עם המשפחות שחלקן עדיין לא יודעות מה המצב של יקירהן ונמצאות בחרדה נוראית”, אמר. “אני מאחל החלמה מהירה לפצועים ומקווה שמספר הפצועים לא ימשיך לעלות למרות הדיווחים המדאיגים”.

לדבריו, “התאונות הבלתי פוסקות באתרי הבנייה הן לא גזירת גורל, אלא תוצאה ישירה של הפקרות מוחלטת של ביטחון וחיי הפועלים על ידי הממשלה ורשויות החוק.

“מתחילת השנה נהרגו 32 פועלים, זהו מצב שאסור בשום אופן להשלים איתו. אנו קוראים להקמה מיידית של וועדת חקירה ממלכתית לחקירת התאונות הבלתי פוסקות בענף הבנייה.

“מעבר לכך, אי אפשר להתעלם מהתגובות הגזעניות ורוויות השנאה בכל אתרי החדשות והרשתות החברתיות. זוהי מראה מזעזעת למצב החברה הישראלית היום שמנוהלת מלמעלה על ידי שיסוי אוכלוסייה מוחלשת אחת בשנייה.

“כחלק מההתנגדות שלנו לגזענות ותרבות השיסוי של הממשלה הזאת, עלינו להוביל את הדרך בהומניות וביצירת חיבורים דווקא בין השכבות המוחלשות, שכולן קורסות תחת הממשלה הכושלת הזאת.״

בתוך כך, ח”כ אחמד טיבי פנה לח”כ אלי אללוף, יו”ר ועדת העבודה של הכנסת, כדי לקיים דיון דחוף בפגרה על מנת לדון  באסון החניון בתל אביב.

ח”כ אללוף, שטיפל בנושא תאונות העבודה רבות בוועדה,  נענה מיד והודיע כי הדיון יתקיים ביום א הקרוב.

״מקומות העבודה וקבלנים רבים אינם דואגים לשלומם של העובדים לרבות עובדי הבניין. יש לשים קץ לרשלנות הפושעת הזו״, אמר ח״כ טיבי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרווחתם זאת ביושר רב, התגובות של ערבים למות יהודים גרועות אלפי מונים
    05/09/2016 15:45
    צ.
  1. ערבים לערב