הורים מתוסכלים, ילדות בוכות: תיעוד בלעדי • צפו מה קורה במסדרונות עיריית בני ברק

סיפורה האנושי הכאוב של יעל בת ה-4, שנשלפה באופן מפתיע מהגן בו למדה והועברה לגן מרוחק, ללא כל הודעה או הסבר - אינו בודד • היום גילו הוריה במסדרונות העירייה כי יחד עמם הגיעו עוד עשרות משפחות, שכולן סובלות מהליך שיבוץ לקוי וחסר שקיפות • אם: "הכניסו אותה לגן אחר, לבד. עשו עליה שחמט והיא נבחרה" • צפו מה קורה במסדרונות
נחמן גור
ב' אלול התשע"ו / 04.09.2016 22:11

שלושה  ימים אחרי פתיחת שנת הלימודים – וסקנדל הרישום לגני הילדים בבני ברק נמשך במלוא הבכי.

בתיעוד מיוחד שאנו מביאים כאן הערב (ראשון) ממסדרונות העירייה, נראים עשרות הורים זועמים ומתוסכלים, לצד ילדות מבולבלות ובוכות, כשהם ממתינים שעות ארוכות על מנת לקבל את זכותם הבסיסית – שיבוץ לגן ילדים עירוני ראוי.

ביום חמישי האחרון פורסם כאן סיפורה האנושי הכאוב של יעל בת ה-4, שנשלפה מהגן בו למדה והועברה בפתאומיות לגן מרוחק, ללא כל הודעה או הסבר. במעקב ‘חרדים 10’ מתברר כי הפעוטה אינה היחידה.

הוריה של יעל, שהגיעו היום אל העירייה במטרה לשכנע את הגורמים הממונים להחזיר את בתם הקטנה אל הגננת שלה וחברותיה, גילו כי יחד עמם הגיעו עוד עשרות משפחות, שכולן סובלות מהליך השיבוץ הלקוי וחסר השקיפות.

“הכניסו את הבת שלי לגן אחר, לבד. עשו עליה שחמט והיא נבחרה”, סיפרה אם כאובה נוספת שהמתינה לצד אמה של יעל. “לקחו אותה לבד ולא הודיעו לי. בלי אף אחת. אף חברה”.

כשהמתינו מחוץ למשרדה של אחראית הרישום לגני הילדים, חיה נאה, יצא פקיד עירייה חביב ואמר להוריה של יעל: “אם ראש העיר בעצמו יאשר את הגדלת הגן ל-37 ילדות, תוכלו להחזיר לשם את בתכם”.

הם מקשים עליו: “אז איך הכניסו את הילדה ה-36 שבאה מגן הממ”ד? למה כשבאנו בשבוע שעבר האחראית בכלל לא התייחסה אלינו” – והוא מתחמק: “יש כאן איזושהי סיבה, אבל אני לא יכול לפרט”.

אחרי זמן ממושך יוצא הפקיד שוב ושואל את אביה של יעל: “מה אתך?”

“אני בסדר”, עונה האב.

“אם אתה מחייך, אז זה בסדר” מגיב האיש שמנסה להפשיר את האווירה.

ואביה של יעל משיב: “אבל הילדה לא מחייכת. היא רוצה גן עם החברות שלה…”

בעייתה של הפעוטה בת ה-4 עדיין לא נפתרה. בערב נאלצו ההורים לבוא שוב לעירייה כדי לנסות למצוא לה פתרון. אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ולעדכן.

צפו בתיעוד.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק בבני ברק
    04/09/2016 22:25
    יהודי
  1. ואצל החרדים זה קורה? מדוע אנו ההורים לא קמים ועושים סוף לדבר הזה? הרי הכל עסקונה מגעילה ודוחה? התנהגות גסה, בטוחני שהאנשים האחראים על זה יקבלו את עונשם, פשוט בושה

  2. תכניסו את הילדות לגן אליו הן רוצות ללכת ונסגר העניין
    05/09/2016 00:17
    ruch
  3. שיעיזו להוציא אותן
    כך עשתה אמא בבית ספר שארית ישראל שלא הסכימו לקבל את בנה לא’

  4. עירית בני ברק
    05/09/2016 11:53
    ש
  5. ממש מזעזע!!!

  6. עירית בני ברק
    05/09/2016 11:54
    ש
  7. בושה לאנושות

  8. אין חדש תחת השמש!
    06/09/2016 22:08
    אני
  9. ומה העיריה עשתה עם הגנים שפינתה מיהודה הנשיא 64?????

  10. עיריית סדום ועמורה. היועץ המשפטי איכה?
    07/09/2016 04:04
    איכהההההה?
  11. הלואי שיקום ראש עיר חילוני על בני ברק