הסמינרים בקריית ספר לא מקבלים שיבוץ של העירייה: 45 לא מסודרות

יום לפני פתיחת שנת הלימודים: מנהלי הסמינרים בעיר מודיעין עלית מסרבים לקבל את השיבוץ שביצעה העירייה - ועשרות תלמידות עדיין לא לא מסודרות • במחוז החרדי במשרד החינוך זימנו שלושה מנהלי סמינרים בעיר לשימוע
אריה ריבקינד
כ"ז אב התשע"ו / 31.08.2016 09:52

יום לפני פתיחת שנת הלימודים החדשה: מנהלי הסמינרים בעיר מודיעין עלית מסרבים לבצע את השיבוץ של העירייה. התוצאה: כ-45 תלמידות העולות לכיתה ט עדיין אינן מסודרות במקום לימודים.

בעקבות כך, ככל הנראה הלימודים בכיתות ט לא יתחילו במועד.

במחוז החרדי במשרד החינוך זימנו את שלושת מנהלי הסמינרים הפועלים בעיר – ‘מאיר’, ‘פוירשטיין’ ו’הגר’ – לשימוע.

“מבחינת העירייה הבנות שלנו משובצות בסמינרים, אבל מבחינת הנהלות הסמינרים – הן לא מתקבלות”, אומר אחד הורים לחרדים 10. “לא ענו לנו מיום ראשון שעבר במשרד של הסמינר. התקשרתי אתמול לסמינר, ענתה לי מזכירה שאין לה מושג איך לעזור לי. אנחנו מחכים שיחזרו מהחופשה”.

הורה אחר מתאר: “מצאנו את עצמנו בכל ימי החופש ‘מטורטרים’, כאשר מהעירייה משגרים אותנו אל הסמינר, בסמינר לא עונים, וגם מול המחוז החרדי העניינים יגעים”.

נזכיר כי לפני חודש שיגר מנהל המחוז החרדי, איציק זהבי,  מכתב חריף למנהל סמינר בעיר מודיעין עלית, וכפה עליו לקבל שתי תלמידות – ספרדיה ואשכנזיה – לאחר שוועדת הערר מצאה כי בניגוד לטענות לאי קבלת התלמידות, אין כל הצדקה לסירוב שקיבלו התלמידות.

הסירוב שקיבלו הבנות מהנהלת הסמינר אינו על רקע עדתי.

במשרד החינוך ציינו אז, כי הוכנסו כבר 23 תלמידות ממודיעין עלית, בזכות ועדת הערר.

את תגובת מנהלי הסמינרים לא הצלחנו לקבל. עיריית מודיעין עלית אינה מגיבה לאתרי אינטרנט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות