בצהרים: ‘הפגישה הבהולה’ שביקשו ראשי הסיעות החרדיות עם נתניהו

ראשי הסיעות החרדיות, שדרשו במו"ש פגישה דחופה, ייפגשו היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, יביעו מחאה על התנהלותו של שר התחבורה, ויסכמו כיצד תפעל ועדת התיאום בנושא העבודות בשבת - שעל הקמתה הוחלט בליל שישי
יוני גרין
כ"ו אב התשע"ו / 30.08.2016 09:54

ראשי הסיעות החרדיות ייפגשו היום (שלישי) בצהרים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות דרישתם לקיים עמו “פגישה דחופה” על רקע חילולי השבת שבוצעו בתחנת הרכבת ‘השלום’  בתל אביב, בשבת האחרונה והתנהלותו של שר התחבורה.

בפגישה ישתתפו שר הבריאות יעקב ליצמן, יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני, ושר הפנים אריה דרעי, ובמהלכה הם יביעו מחאה על חילולי השבת ויסכמו עמו את אופן פעולתה של ועדת התיאום בנושא העבודות בשבת, שעל הקמתה הוחלט בליל שישי, כפי שדווח בחרדים 10, במהלך הסיכומים עם ראש הסגל של ראש הממשלה, יואב הורביץ.

תפקידה של הוועדה יהיה להדק את התיאום בין משרד התחבורה לסיעות החרדיות, כדי למנוע משברים דומים בעתיד.

בראש הוועדה יעמוד ראש סגל לשכת ראש הממשלה, והיא תכלול את מנכ”לית משרד התחבורה, מפכ”ל המשטרה ושרי הסיעות החרדיות או נציגיהם.

הפגישה היום בצהרים מתקיימת לאחר שבמוצאי שבת קיימה ראשי הסיעות החרדיות התייעצות והחליטו על דרישתם לבקש פגישה דחופה עם ראש הממשלה, נוכח התנהלותו של שר התחבורה ישראל כץ.

בהודעה שפרסמו נאמר: “ראשי הסיעות החרדיות מוחים בכאב על חילול השבת בעבודות הרכבת בתל אביב ללא צורך”.

ראש הסיעות  הדגישו, כי מדובר בהפרת הסיכומים הקודמים שניתנו בידי שר התחבורה, ופגיעה בסטטוס קוו.

“יש להצטער על הפסטיבל התקשורתי הנרחב והמיותר סביב העבודות שכלל מסיבת עיתונאים והודעות לתקשורת, מה שהעצימו את חילול השבת שלא לצורך”, אמרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בבית הכנסת הרמב
    30/08/2016 11:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בשעה שכל העסקניחם החרדים עסוקים בפגישות עם ראש הממשלה לא שמ וח לב שבבית הכנסת הרמב”ן של הרב בני לאו נבחרה אישה רבנית לכהן כרב בית הכנסת.
    שמחה