“פוטושופ וזיוף זול”: מי זייף ציוץ של העיתונאי יקי אדמקר מוואלה?

עיתונאי אתר וואלה ותחנת הרדיו 'קול ברמה', מצא עצמו בצהרים קורבן למעשה זיוף של ציוץ • איש התקשורת דודי שוומנפלד: "מתאר לעצמי שלא אהבו את הראיון של דובר יחד אצלנו בתכנית הבוקר, וההתנכלות ליקי לא איחרה לבוא בדמות זיוף הטוויטר" • אדמקר: "מזייפים לא רק מציאות, אלא גם ציוצים של עיתונאים"
אבי כץ
כ"ה אב התשע"ו / 29.08.2016 17:49

יקי אדמקר, עיתונאי אתר וואלה ותחנת הרדיו ‘קול ברמה’, מצא עצמו בצהרים (שני) קורבן למעשה זיוף זול, מצד מי שכינה “עושי השלום בציבור הספרדי”.

הבוקר, במהלך התכנית ‘ישר ולעניין’, המוגשת על-ידי אדמקר ואיש התקשורת דודי שוומנפלד, עלו לדיון ‘תהליכי השלום’ בציבור הספרדי, כאשר עלו לשידור מני חדד – הדובר של יו”ר תנועת יחד אלי ישי, ששון טרבלסי – ממקורביו של הגר”מ מאזוז, ויאיר לוי  מקבוצה הנקראת ‘פלורליסט’.

במהלך התכנית דנו המגישים  בשאלות האם יש שלום, אין שלום, מה הם האינטרסים הפוליטיים מאחורי המהלכים ועוד.

בתגובה הופץ ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטס-אפ, ציוץ, שכביכול צויץ על ידי אדמקר:

יקי, ציוץ

דודי שוומנפלד הגיב על הזיוף: “אני מתאר לעצמי שלא אהבו את הראיון של דובר יחד מני חדד אצלנו בתכנית הבוקר, בו הוא הודיע על הוראתו של מרן הרב מאזוז שליט״א לראשי מפלגת יחד להיערך לבחירות המונציפליות – וההתנכלות ליקי לא איחרה לבוא בדמות זיוף הטוויטר”.

יקי אדמקר אמר בתגובה לאתר חרדים 10: “עושי השלום בציבור הספרדי מזייפים לא רק מציאות, אלא גם ציוצים של עיתונאים.

“הציוץ שהופץ בשמי, כביכול הפלג הירושלמי ומפלגת יחד ירוצו במסגרת רשימה אחת בבחירות הבאות, הוא תוצאה של פוטושופ וזיוף זול. מדהים שיש אנשים שמעסיקים את עצמם בדברים ברומו של עולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות