תצפת על הקורבנות: נלכד גנב של טלפונים ניידים • צפו בתיעוד

המשטרה עצרה תושב רמלה, בן 34, שגנב טלפונים ניידים מאזרחים תמימים בתחבולות שונות • בחלק מהמקרים ניגש החשוד לאזרח תמים וביקש ממנו כביכול לבצע שיחת טלפון - ולאחר שקיבל לידיו את מכשיר הטלפון היה נמלט
חיים טוויל
כ"א אב התשע"ו / 25.08.2016 13:48

כתב אישום הוגש נגד תושב רמלה, בן 34, שנעצר על ידי משטרת ישראל לאחר שביצע סדרת גניבות של טלפונים ניידים מאזרחים תמימים.

האיש נעצר לפני מספר ימים והודה במיוחס לו.

במהלך החודש האחרון התקבלו במשטרה תלונות רבות מאזרחים על גניבת הטלפונים הניידים שלהם בעיר לוד.

בעדותם סיפרו, כי הגניבות בוצעו על ידי חשוד בשיטות ותחבולות שונות, לרבות ניצול טוב ליבם של קורבנותיו. בחלק מהמקרים ניגש החשוד לאזרח תמים וביקש ממנו כביכול לבצע שיחת טלפון. לאחר שקיבל לידיו את מכשיר הטלפון היה נמלט מהמקום.

במקרים אחרים היה החשוד מתצפת על קורבנותיו במקומות ציבוריים שונים וגונב את מכשירי הסלולר מתיקם האישי או מהשולחן במשרדם במקום העבודה.

עם קבלת התלונות החלו במשטרת ישראל בחקירת האירועים ובביצוע פעולות מורכבות, חקירתיים וטכנולוגיים, שהביאו לאיתור החשוד ולמעצרו.

החשוד הועבר לחקירה, שבמהלכה הוברר כי גנב טלפונים ניידים לפחות מעשרה אזרחים, בשיטות שונות ברחבי אזור השפלה. כמו כן, נאספו ראיות כנגד החשוד בביצוע שורה של התפרצויות לדירות ולעסקים שבמהלכן גנב גם מחשבים ניידים.

בתום פעולות חקירה תוך כדי מעצרו הוארך מעת לעת, הגישה אתמול חטיבת התביעות במשטרה כתב אישום, ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים, לבית המשפט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בטלפונים כשרים אין את הבעיה
    26/08/2016 11:50
    שיינדי
  1. אף אחד לא יגנוב ויברח.עם טלפון ששוה 100שח. אז החרדים הרוויחו פעמים