שוב הסתה: “אשדוד הפכה לעיר נופש חרדית – ויש לכלוך וזוהמה”

'השבוע באשדוד' מפרסם, תחת הכותרת "התיאבון של החרדים באשדוד גדל", האשמות על השתלטות הציבור החרדי על העיר • העילה הפעם: קריאה לציבור החרדי להדיר רגליו מפארק 'אשדוד ים', בשל "פריצות וחוסר צניעות" • חבר מועצה: "החרדים מתנהלים בשלבים. לתיאבון אין גבול. היום קוראים להדיר רגליים, מחר ידרשו לקבל ימים נפרדים"
אריה ריבקינד
כ"א אב התשע"ו / 25.08.2016 14:34

שוב אמירות מכלילות ואנטישמיות כנגד הציבור החרדי: בכתבת שער במקומון ‘השבוע באשדוד’, תחת הכותרת “התיאבון של החרדים באשדוד גדל: משתלטים גם על הפארקים ברצועת החוף”, מואשם הציבור החרדי בניסיונות השתלטות על העיר, תוך אמירות אנטישמיות מבישות.

“אחרי שהחרדים באשדוד, כמעט השלימו את ההשתלטות שלהם על החלק המזרחי בעיר, ברובעים שלמים כמו ג’ ו’ ח’ וט’, בדירות מגורים ומוסדות ציבוריים שנלקחו לטובתם, החל מסע השתלטות על החלק המערבי”, נאמר בכתבה. “זה מתחיל מהחוף הנפרד באשדוד, עובר לפארק ים אשדוד, פארק הפיראטים, ופארק לכיש”.

לפי הכתבה, אשדוד הפכה לעיר הנופש של החרדים בישראל: “בימי הקיץ האלה עשרות אוטובוסים מגיעים כל יום מבני ברק, ירושלים, אלעד ומקומות שיש בהם חרדים – ופושטים על הפארק. בסיום יום כזה הם משאירים אחריהם הרבה מאוד לכלכוך וזוהמה”.

בעיתון תוקפים את הציבור החרדי על הדרישה לחדול מאירועים שיוזמת העירייה בפארק – ועד אז להדיר רגליהם מפארק ‘אשדוד ים’, בשל “פריצות וחוסר צניעות”. בין  היתר נטען בעיתון, כי הדרישה היא חלק ממהלך שנועד לקבל ימים נפרדים בפארק, לפעילות חרדית בלבד.

“שיא החוצפה של החרדים הוא לאיים כעת על העירייה לא להגיע יותר לפארק ‘אשדוד ים’, עד שהפעילות המבורכת של העירייה: ריקודי זומבה, פילאטיס ושירה בציבור ‘הלא צנועים’ לדבריהם, ייפסקו”, נכתב בעיתון.

“משום מה שכחו החרדים שפארק ‘אשדוד ים’ מיועד לא רק להם אלא גם להנאת הציבור החילוני והמסורתי. הבעיה הגדולה היא שמסה גדולה של חרדים שמגיעה לאותם מקומות הם אינם תושבי העיר אשדוד. על פי האוטובוסים שבאים. מתברר כי הם מגיעים מירושלים, בני ברק, אלעד”.

בכתבה נאמר גם: “כנראה שהדרישה של החרדים, בעקבות האיומים שלהם להחרים את פארק אשדוד ים תהיה, להקציב כניסה לאתרים האלה מספר ימים בשבוע, ערב לגברים חרדים ערב לנשים חרדיות ובשבת כמובן יהיה סגור”.

אחד מתושבי אשדוד החילוניים צוטט בעיתון: “החרדים יחרימו את הפארק? טוב מאוד! שגם אנחנו, משלמי המיסים נוכל ליהנות מהפארק. כל הזמן הפארק עמוס בחרדים בעיקר מחוץ לעיר שתופסים לילדים שלנו את המתקנים. מה הם רוצים? שגם הפארק יהיה חרדי? שייסגר בשבתות? שיחייבו אותנו ללבוש שמלות וגברים כיפות כתנאי להיכנס לפארק? זו חוצפה”.

חבר האופוזיציה במועצת העירייה עו”ד נעים שומר, אמר בתגובה לעיתון: “החרדים מבקשים להתרחק מפארק ‘אשדוד ים’ ואני מצטרף אליהם וקורא לציבור החרדי להדיר את רגליו מהפארק ולעיריית אשדוד להרבות באירועים כאלה לכל המשפחה מילדים, בני נוער ובוגרים.

“אני צופה מהניסיון שלנו בעבר שהם ינסו להשתלט על הפארק. החרדים מתנהלים בשלבים ובצורה מסודרת. היום קוראים לציבור להדיר רגליים, מחר ידרשו לקבל ימים נפרדים רק לחרדים עם פעילות שלהם. זאת אני למד על סמך העובדה שיש להם ימים נפרדים בחוף הים ולאחרונה דרשו וקיבלו ימים נפרדים בבריכת “בית לברון”.

“לכן, אני חושש שהשלב הבא הם ידרשו להקצות להם ימים נפרדים בפארק עם פעילות נפרדת לחרדים. כלומר ההשתלטות של חרדים על העיר אשדוד תעלה מדרגה. לא רואים את הסוף כי לתיאבון שלהם אין גבול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אודי
    25/08/2016 20:56
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כנסו לבני ברק תראו כמה לכלוך יש בעיר,לצערי זה הפרצוף של החרדים