מתכוננים לחגים? כך תבחרו את שולחן הסעודות הכי נוח ומעוצב

תמי גיל
|
כ"ח אב התשע"ו / 01.09.2016 14:55
תקופת החגים מכנסת אותנו לסעודות חג בלתי פוסקות • יהונתן אלנקרי, סמנכ”ל השיווק של רשת Rossetto, מספק טיפים והמלצות לבחירת פינת אוכל פונקציונאלית, נוחה ומעוצבת

 גודל החלל – אחד הדברים הראשוניים שיש לעשות לפני שניגשים לחנות לבחור את השולחן הוא למדוד את מידות החלל בו הוא ימוקם.

מידות השולחן – רצוי לבחור בשולחן בעל מידות סטנדרטיות ונוחות. שולחן מרווח בעל מידות נכונות יהיה לרוב ברוחב של כמטר ולא פחות מ-90 ס”מ, וגובהו בין 75-80 ס”מ. יש לקחת בחשבון את מידות הרחבתו של השולחן, הנעות לרוב בין 35 ס”מ למטר, כשהגודל האידיאלי והפופולארי להרחבה הוא כחצי מטר.

צורת השולחן – שולחן עגול יוצר קרבה ואינטימיות ולכן מתאים לחללים קטנים יותר ולמספר סועדים מוגבל. בנוסף, אם רוכשים שולחן עגול, עדיף שיהיה בעל רגל אחת במרכזו כך שניתן יהיה למקם את הכיסאות מסביבו בנוחות. שולחן מלבני מתאים ל-6 סועדים ומעלה ועשוי לשרת את מי שמרבה לארח. בנוסף, הוא יתאים לחלל צר וארוך. זאת ועוד, בשולחנות מלבניים , אפשרויות הבחירה ברגליים הן יותר גדולות וניתן לבחור בין 4 רגליים, שתיים או רגל אחת.

כסאות – אלמנט חשוב מאוד לנראות שולחן החג, הוא בחירה של כסאות זהים. במידה ולא מתאפשר סידור של כסאות זהים, רצוי להעמיד שני כסאות גדולים במיוחד בראש השולחן ואת השאר לפזר לפי סדר הירארכי.

הלבשת השולחן באקססוריז – שילוב של סידורי פרחים, מפה דומיננטית לבנה או בהירה, מפיות, נרות, סידורי שמות האורחים, סכו”ם מעוצב וסט כלים תואם, יאירו את שולחן החג ויעניקו לו מראה חגיגי ומפתיע.

קולקציית השולחנות ברשת ROSSETTO מציגה דגמים עשירים ומעוצבים, אידיאליים לתקופת החגים. לפינות האוכל המרהיבות מראה אלגנטי וייחודי, המפתיע באמצעות עיצוב נקי ומדויק, אך עם נגיעות מתוחכמות וחדשניות. חלק מהדגמים ניתנים להתאמה אישית, ומאפשרים ללקוח לבחור את צבע הזכוכית או את גודל ההרחבה, כך שהשולחן יהיה לטעמו ולצרכיו.

המותג היוקרתי מציע מגוון פריטים עיצוביים לבית, הנעשים בשילוב של טכניקות ייצור מתקדמות, שימוש בחומרים ברמה הטובה והבטחה למוצר ברמה מוקפדת ואיכותית, הנותן מענה ופתרונות הקולעים לטעמו של הלקוח. הקולקציה מציגה באופן מושלם עושר, אלגנטיות ותחכום, תחת אוסף שולחנות קלאסיים ועל נצחיים.

qqqtttttttttttty

 

רשת Rossetto הינה היבואנית הבלעדית של כ-8 מותגים בינלאומיים מאיטליה ומגרמניה. השילוב בין המותגים השונים מאפשר מנעד רחב של פתרונות ריהוט לכל חלקי הבית, כאשר הדגמים מעוצבים על ידי המעצבים המובילים בעולם ובאירופה ונבחרים בקפידה בקונגרס העיצוב השנתי בפריז. Rossetto מספקת בנוסף שירותי נגריית בוטיק, לייצור ועיצוב ריהוט בהתאמה אישית, הנעשים תוך תיאום עם מחלקת עיצוב הפנים אשר אחראית על ייעוץ מקצועי וליווי הלקוח לאורך תהליך עיצוב החלל כולו.

טווח מחירים שולחנות אוכל – החל מ-4500 ₪ עד 23,900 ₪.

ניתן להשיג ברשת רהיטי Rossetto.

צילומים: יח”צ חול