על ברק: “הוא ראש הממשלה הכי גרוע בתולדות המדינה”

בפגישה עם עיתונאים חרדים התייחס נתניהו לטענות העלומות שהשמיע ברק וקרא לו לחשוף אותן • צוטט: "לברק יש זכויות אבל הוא בקושי היה בשלטון שנה וחצי עד שזרקו אותו" • גורמים בלשכת נתניהו זועמים: "יצא מידע שקרי מהפגישה" • עיתונאים שנכחו בפגישה: "בניגוד לפרסומים בתקשורת - נתניהו היה סחבק, נינוח, ובמצב רוח טוב במיוחד"
נחמן גור
י"ט אב התשע"ו / 23.08.2016 20:22

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם עיתונאים חרדים והתייחס למתקפה החריפה של ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק על התנהלותו המדינית ביטחונית, בשבוע שעבר.

לפי שדיווח באתר וואלה, נתניהו הבהיר בפגישה כי לאף אחד במערכת הביטחון או בלשכתו אין מושג למה ברק התייחס, כשדיבר על התרחשות ביטחונית שבה נפגעו האינטרסים של ישראל – עליה סירב ברק לפרט.

“אם יש לו מה לומר הוא מוזמן להגיע לוועדת הביטחון של הכנסת ולמסור את גרסתו המלאה, ולומר לי או ליו”ר ועדת חוץ וביטחון אבי דיכטר ונטפל בזה. אף אחד לא יודע על מה הוא מדבר, אף אחד פשוט לא יודע. דיברתי עם היועצים הביטחוניים שלי, לאף אחד אין מושג”.

נתניהו הוסיף: “לברק יש המון זכויות בזמן שהיה בשירות המדינה, אבל יש לו גם לא מעט חובות, הוא בקושי היה בשלטון שנה וחצי עד שזרקו אותו. ברק הוא ראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות ישראל””.

נתניהו הזכיר את אירועי האינתיפאדה השנייה, הפקרת מדחת יוסוף והלינץ’ ברמאללה, וכן את הנסיגה מלבנון ככשלים שהתרחשו תחת שלטון ברק.

נתניהו הדגיש כי המניע להתנהלותו של ברק הוא רצונו לחזור למערכת הפוליטית.

גורמים בלשכת ראש הממשלה זעמו הערב, בשיחה עם חרדים 10,  על “האופן המשובש שבו יצא מידע שקרי מהפגישה”, לדבריהם.

עיתונאים שהשתתפו בפגישה הביעו אף הם תרעומת ואמרו כי “פורסמו פרטים שכלל לא נאמרו”.

לדבריהם, בניגוד לפירסומים כביכול ראש הממשלה היה עצבני ולחוץ, “נתניהו היה סחבק, נינוח, ובמצב רוח טוב במיוחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות