אחותו של החטוף גיל-עד שער הי”ד נישאה • צפו בריבלין מברך בעל פה

בחתונה השתתפו אלפים, בהם אישי ציבור רבים ובראשם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שכובד בשתי הברכות הראשונות בחופה - ואמר אותן בעל פה • גיל-עד שער נחטף ונרצח לפני יותר משנתיים יחד עם חברו נפתלי פרנקל ואייל יפרח, בפיגוע שנודע כ'חטיפת שלושת הנערים'
אבי כץ
י"ח אב התשע"ו / 21.08.2016 23:20

מאבל ליום טוב: שיראל שער, אחותו הגדולה של גיל-עד הי”ד, שנרצח לפני יותר משנתיים בפיגוע החטיפה שזעזע את המדינה, נישאה הערב בשעה טובה ומוצלחת, עם חתנה איתמר פישפדר.

שיראל מבוגרת בשנתיים בלבד מהאח שנרצח באכזריות.

כשהתארסה לפני כחודשיים, אמרה אמה, בת-גלים שער: “חשוב להדגיש שכל ילד הוא עולם ומלואו. אנחנו כואבים את לכתו של גיל-עד, אך שמחים בשמחה מלאה על האירוסין ומאחלים לה את כל הטוב”.

בחתונה הערב השתתפו אלפים, בהם אישי ציבור רבים ובראשם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שכובד בשתי הברכות הראשונות בחופה – ואמר אותן בעל פה, תוך שהוא מתעלם מהברכון שהגיש לו אבי החתן.

גיל-עד מיכאל שער, תלמיד ישיבת ‘מקור חיים’ שבגוש עציון, נחטף בליל שישי, ט”ו בסיון תשע”ד, יחד עם חברו לספסל הלימודים נפתלי פרנקל, ואייל יפרח בן ה-19 מישיבת ‘שבי חברון’.

שערשיראל עם גיל-עד הי”ד. באדיבות המשפחה

שני המחבלים, עמאר ומרוואן קוואסמה, התחזו ליהודים דתיים ואספו ברכבם את שלושת הנערים שהמתינו לטרמפ בצומת אלון שבות, בדרכם לבתיהם לקראת השבת. לאחר כמה מאות מטרים, המחבלים פנו פניית פרסה לכיוון חברון ואיימו על הנערים באקדח.

גיל-עד שער עוד הצליח להתקשר למוקד 100 של המשטרה וללחוש “חטפו אותי”, אך בתוך שניות ספורות רצחו המחבלים את גיל-עד וחבריו ביריות מטווח אפס.

הם הסתירו את גופותיהם בשדה סמוך, ואלו נמצאו רק לאחר 18 ימים מורטי עצבים, במסגרת מבצע ‘שובו אחים’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות