למעלה מ-25,000 ילדים חגגו חינם בלונה פארק של עיריית ביתר עלית • צפו

הצלחה חסרת תקדים ל'ביתר לנד 3': כ-25,000 ילדים השתתפו בחינם בלונה-פארק הענק שהקימה עיריית ביתר להנאת ילדי העיר • השנה נערך 'ביתר לנד' במתכונת משודרגת, עם יותר מתקנים, שטחי הצללה, שתיה קרה חינם למשתתפים ואפילו נגישות לנכים • רובינשטיין: "המוני הילדים הצביעו ברגליים"
כתב חרדים 10
י"ז אב התשע"ו / 21.08.2016 16:13

חג גדול לילדים: למעלה מ-25,000 ילדים הגיעו ל’ביתר לנד’ – הלונה פארק הענק שהקימה עיריית ביתר עילית – עבור ילדי העיר, בו זכו כל ילדי ביתר לכניסה חינם לכל המתקנים, ללא שום עלות.

הלונה פארק המתקדם, שמופעל בביתר זו השנה השלישית, שודרג עוד יותר השנה במספר ובסוגי המתקנים, עם עשרות מתקנים שונים, בהם – מתקנים חשמליים שונים, בלרינה, סימולאטור, ספינת פיראטים, אופני קארטינג, מתנפחים ועוד, כולל מתחם מיוחד לקטנטנים, כך שהמקום סיפק פתרונות פעילות והנאה לילדים מגיל 3 ועד לגיל 14.

במקום גם הושמעה מוזיקה חסידית משובחת לאורך כל שעות הפעילות, מה שהוסיף לאווירת ההפנינג החגיגית של האירוע.

בנוסף, ג’ינגל מיוחד עם המנון הלונה פארק, נכתב והוקלט במיוחד עבור האירוע, על פי מנגינת שירו החדש של אברהם פריד “באש ובמים”.

אלמנט בולט נוסף בלונה פארק: שער ענק שהוצב בכניסה למתחם, עליו הוצבו שלטים מעוצבים היטב, הסוקרים את הישגיה של ביתר באחרונה בשלל נושאים, החל משדרוג עשרות גינות משחקים, ההשקעה הרבה בגינון בעיר, ועד לנושאי ביטחון, תחבורה ועוד. התערוכה הקטנה הזו, משכה תשומת לב רבה מצד תושבים, שנהנו לראות את פניה היפות של העיר.

צל, שתיה ונגישות לנכים

השנה, על רקע החום הכבד ובמסגרת השדרוגים מהשנים שעברו, הורה ראש העיר על הצללת שטחים נרחבים בפארק, בעיקר עבור המשפחות הממתינות, וכן במקומות בהם הצטברו תורים ארוכים של ילדים. כמו כן, ניתן דגש גם על הנגשת הלונה פארק לילדים נכים, שזכו אף הם להשתתף בחוויות וליהנות ככל הילדים האחרים.

בנוסף, הוזמנה  משאית שתייה קרה, שעמדה במקום במשך כל שעות הפעילות וסיפקה פטל קר לציבור הגדול. למותר לציין – גם זה בחינם, כאשר העלות היא על חשבון העירייה. מדי יום נצרכו מספר שיא של כ-20,000 כוסות שתיה.

בלשכת ראש העיר, שם עמלו על הפרויקט בחודשים האחרונים, הביעו שביעות רצון גדולה, הן מכמות המשתתפים הגבוהה והן מהעובדה שהאירוע התנהל כמצופה וללא תקלות מיוחדות.

“זו הפעם השלישית ברציפות שאנו מעניקים זאת לילדי העיר וזו כבר חזקה”, אומר רובינשטיין. “אמנם לתת הכל בחינם זה לא מובן מאליו בכלל ומהווה מאמץ תקציבי גדול, אבל אנחנו מרגישים שליחות מיוחדת להקל על משפחות ברוכות ילדים ומשפחות אברכים, ובסייעתא דשמיא אכן הצלחנו לתת מתנה יפה לילדי העיר”.

הוא מבטיח: “לקראת השנה הבאה, אני מתחייב לתת דגש גדול על הטיפול בתורים הגדולים, על מנת שההנאה של הילדים תהיה מושלמת ללא זמני המתנה ארוכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות