“פוצץ לו את הפרצוף”: סודני היכה מבוגר שחזר מהקינות – בגלל חניה

מקרה מזעזע של תקיפה בפתח תקווה: יהודי מבוגר ששב מאמירת הקינות בבית כנסת, ביקש מסודני להזיז את כלבו, כדי שיוכל לחנות את רכבו, הותקף באכזריות - ואושפז בבית חולים
חיים טוויל
י"א אב התשע"ו / 15.08.2016 02:53

תקיפה חמורה במרכז העיר פתח תקווה: יהודי מבוגר שביקש להחנות את רכבו במקום בו עמד צעיר סודני עם כלבו, הותקף על ידו באכזריות ופונה לבית החולים.

נכדו של האיש, שמוליק ישורון, סיפר על מה שאירע בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו: “לצערי יש תתי אדם שחיים בתוכנו, שאיפה שיש אהבה – הם מכניסים שנאה, רוע חושך וכאב.

“סבא שלי, שהוא גם הסבא היחיד שלי שבחיים, רצה בסך הכל להחנות. הוא ביקש מסודאני בגובה שני מטר שעמד עם הכלב שלו וחסם את החנייה, לתת לו להיכנס עם הרכב. הסודאני ניגש אליו ואמר לו: ‘אתה לא רואה שאני עומד כאן’? – ופשוט פוצץ לו את הפרצוף”.

ישורון הוסיף וכתב: “מזל שסבתא הייתה שם והזמינה אמבולנס. מיותר לציין שלבנאדם בגילו זאת לא חוויה נעימה. זעזועי מוח.. שטפי דם.. וזה יכל להיגמר הרבה יותר גרוע..

“כשפנו למשטרה, המשטרה אמרה בתגובה שהם מכירים את הסודאני הזה, ושהוא עושה את זה כל הזמן ולא מצליחים לעצור אותו”.

בסיום הפוסט כתב: “יש לי המון מה לומר על הנושא. אבל באמת שהפעם אני משאיר לכם לחשוב על זה לבד.. לחשוב שאולי לא כדאי שבפעם הבאה זה יהיה הסבא שלכם…”

מקור: פתח תקוואי

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תקיפה חמורה על ידי סודני
    15/08/2016 08:27
    שולי
  1. את הסודנים חייבים להחזיר לארצם סודן אין להם ולא יהיה להם שום זכות להישאר בישראל ראינו את העוולות שהם עושים. למה לחוס על אנשים שהרוע הוא שמנחה אותם. להזכירכם את שארע בדרום תל אביב את הסודני שטען שזו ארצו ולא ארצנו . לכן טוב תעשה הממשלה ותעלה את כולם בלי שום סנטימנטים למטוסים ותנחית אותם בארצם שהיא סודן. מה השטויות שמנסים דרך פיצוי כספי שיעזבו את הארץ . חייבים לגרשם עכשיו ומיד עדיין לא מאוחר עושים הרע והפשע כבתוך שלהם. למען בטחון ילדינו סבינו גירוש הוא הפתרון אסור להירדם בשמירה. לתקוף אדם מבוגר צריך ומיד לעצור ולגרש. אין להם שום זכות להשאר וכל יפי הנפש החפצים ביקרם שיאמצו אותם לחיקם ושיגורו בקרבם ולא להיות טובים על חשבון האחר.

  2. בלש מחופש
    15/08/2016 17:44
    א
  3. שישימו לו סוכן סמוי