עמיר פרץ ללפיד: “התחפשת לחרדי אדוק, כעת מתחפש לסוציאליסט?”

ח"כ עמיר פרץ תקף בחריפות את יו"ר 'יש עתיד' המבקש להתמודד ככוח עצמאי בתוך ההסתדרות • לטענתו, לפיד מבקש לסדר ג'ובים לאנשיו: "לא, לא גילית את האור, גילית את הג'וב. החלטת גם להרעיל את העוגה וגם לאכול אותה בתאווה"
נחמן גור
ז' אב התשע"ו / 11.08.2016 20:56

ח”כ עמיר פרץ מהמחנה הציוני תוקף בחריפות את יו”ר ‘יש עתיד’, ח”כ יאיר לפיד, המבקש להתמודד ככוח עצמאי בהסתדרות העובדים הכללית – וטוען כי מטרתו של לפיד היא “לסדר ג’ובים” למקורביו.

בפוסט שפרסם פרץ בעמוד הפייסבוק שלו הוא שאל: ״מה לך ולהסתדרות יאיר? בדיוק כמו שהתחפשת לחרדי אדוק בכותל, היום אתה מתחפש לסוציאליסט.

“אחרי שתקפת את העבודה המאורגנת שהיית שר אוצר, אחרי שהעצמת את מדיניות ההפרטה האגרסיבית, אחרי שבהוראתך הבלעדית יצאו חברי יש עתיד מהמליאה בכנסת והפילו את ההוצאה מחוץ לחוק של חברות כוח האדם לפני חצי שנה, אחרי שאתה הגדרת את עצמך ‘קפיטליסט עם חמלה’, אחרי כל זה פתאום גילית את האור?”.

לטענת פרץ, לפיד מבקש לסדר ג’ובים לאנשיו: “לא, לא גילית את האור, גילית את הג’וב. החלטת גם להרעיל את העוגה וגם לאכול אותה בתאווה. טיפסת עוד מדרגה בסולם הציניות של הפוליטיקה הרדודה שלך.

“אתה לא מכיר את האדם העובד יאיר, אתה לא קשוב לצרכיו, לא מכיר את הקושי ואת חוסר האונים שיש לעובדים לא מאורגנים, הוכחת את זה שוב ושוב.

“ציבור העובדים בישראל לא טיפש, הוא מזהה פופוליסטיות ממרחקים. המלחמה על זכויות עובדים היא סיזיפית וארוכת שנים. מי שביום ראשון הוא קפיטליסט וביום שני הוא סוציאליסט, יכול רק להזיק למאבק על צדק חברתי ומדינת רווחה. מספיק לנו נתניהו, אנחנו לא זקוקים ל’בייבי ביבי’ נוסף״.

מוקדם יותר היום הודיע לפיד לפעיליו כי ‘יש עתיד’ החלה לגייס חברים מטעמה להתמודדות ככוח עצמאי בתוך הסתדרות העובדים הכללית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקרנים
    10/09/2016 09:59
    אדרי מיכאל
  1. עמיר פרץ אל תשכח כל מה שיודע לפיד היום זה מהבית ספר שניהלתה שהאיתה ראש ההסתדרות והיום צריך מפיונר חדש שם הגיע הזמן שלך לשם לא תגיע יותר שקרן