ביבי בסרטון חדש: “דואג לפלסטינים יותר מהחמאס. זה לא יאמן, נכון?”

.ראש הממשלה בנימין נתניהו בסרטון הסברה נוסף שמופץ בעולם: ''חמאס גנב סיוע קריטי שנועד לילדים פלסטינים כדי שהם יוכלו להרוג את הילדים שלנו. אז אני שואל אתכם – למי אכפת יותר מהפלסטינים? ישראל, שמאפשרת הכנסת סיוע הומניטרי או חמאס, שגוזל מילדים פלסטינים את הסיוע הזה?"
נחמן גור
ז' אב התשע"ו / 11.08.2016 18:22

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (חמישי) סרטון הסברה נוסף לעולם, בו הוא מספר כי ישראל דואגת לפלסטינים החיים בקרבה טוב יותר מאשר החמאס השולט בעזה והרשות הפלסטינית.

מדובר בסרטון השני שמפרסם ראש הממשלה בתוך ימים ספורים, לאחר שבשבוע שעבר קרא לערבים החיים בישראל להשתלב בחברה הישראלית.

בסרטון שהפיץ הערב אומר נתניהו: ”אני עומד להגיד עכשיו משהו שחלקכם לא יאמינו לו. אך אני אגיד אותו בכל אופן כי זו האמת. אני, ראש ממשלת ישראל, דואג לפלסטינים יותר מאשר המנהיגים שלהם. ישראל דואגת לפלסטינים יותר מאשר המנהיגים שלהם.

“לא יאמן, נכון? אך שקלו את הדברים הבאים”.

ראש הממשלה מפרט: ”לפני ימים אחדים העולם למד שחמאס, ארגון הטרור ששולט בעזה, גנב מיליוני דולרים מארגונים הומניטריים כמו World Vision והאומות המאוחדות.

”סיוע חיוני שמגיע ממדינות ברחבי העולם נשלל מפלסטינים חפים מפשע ודלי אמצעים. חמאס השתמש בכסף הגנוב הזה כדי לבנות מכונת מלחמה על מנת לרצוח יהודים. אני רוצה שתחשבו על זה. תנו לזה לחלחל”.

ראש הממשלה הזכיר: ”חמאס גנב סיוע קריטי שנועד לילדים פלסטינים כדי שהם יוכלו להרוג את הילדים שלנו. אז אני שואל אתכם – למי אכפת יותר מהפלסטינים? ישראל, שמאפשרת הכנסת סיוע הומניטרי לתוך עזה בכל יום ויום? או חמאס, שגוזל מילדים פלסטינים את הסיוע הזה?

“ישראל, שמטפלת בפלסטינים פצועים מעזה בבתי החולים שלה? או חמאס שמונע מפלסטינים פצועים לקבל עזרה?

“דמיינו, רק דמיינו איפה כולנו היינו יכולים להיות, אם מנהיגים פלסטינים היו דואגים לעזור לעם שלהם באותה מידה שהם דואגים לפגוע בעם שלנו? לעם הפלסטיני מגיע יותר.

“והיום, אני רוצה להביע את אהדתי העמוקה לפלסטינים החפים מפשע ולאותן מדינות בעלות הכוונות הטובות שתרמו בנדיבות כספים כדי לעזור להם. הציניות והאכזריות של חמאס פוגעת בכולנו. היא פוגעת בשלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות