ברכבת ישראל הסבירו לנוסעת למה אין נסיעות בשבת: “מדינת הלכה”

נוסעת שהתלוננה בפייסבוק על כך שהרכבת לא פועלת בשבתות ובלילות, כפי שמקובל באירופה. קיבלה תגובה מנציגת רכבת ישראל כי החברה "משקיעה מאמצים בחוויית שירות נעימה וטובה" - והוסיפה: "ישראל מדינת הלכה" • הנהלת הרכבת: "ניתן מענה שלא נוסח בקפידה"
נחמן גור
ז' אב התשע"ו / 11.08.2016 09:35

נוסעת ברכבת ישראל, שהביעה אכזבה על שהרכבת אינה פועלת בשבתות ובשעות הלילה, כפי שמקובל באירופה, לא ציפתה לתגובה ישירה כל-כך של חברה ממשלתית.

הנוסעת, שהעלתה את תלונתה בעמוד הפייסבוק. נענתה על ידי נציגה ברכבת ישראל:  “אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת ליצור חוויית שירות נעימה וטובה עבור כלל הנוסעים,  הכוונה היא שהשירות הניתן באמצעות הדיילים אינו נופל מזה שניתן ברכבות באירופה”.

אלא שבשלב זה הוסיפה עובדת הרכבת את התשובה המפתיעה הבאה: “מאחר שישראל היא מדינת הלכה, לא מתאפשרת הפעלת תחבורה ציבורית בשבתות ובחגי ישראל”.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה לפניית אתר וואלה: “בתשובה ללקוחה בפייסבוק באשר לתנועת רכבות בימי המנוחה, ניתן מענה שלא נוסח בקפידה. נוסח המענה שונה דקות ספורות לאחר מכן”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא הבנתי מה לא בסדר בתשובה שלה? כאן לא מדינת הלכה?
    11/08/2016 09:58
    שוקי
  1. אז למה באמת אין תחבורה ציבורית בשבת?

  2. מדינת הלכה
    13/08/2016 22:45
    אפרת
  3. להיות יהודי זו מתנה וזכות. אך כמו שישזכויות יש גם חובות . משה אמת ותורתו אמת. ולנו זו גאווה ומתנה להיות מדינת הלכה. מי שלא טוב לו….

  4. תנו לחיות
    24/10/2018 09:53
    חנן
  5. תנו לכל אדם להחליט איך לחיות ומה המשמעות של יהדות בשבילו. די לחפות את דרך החיים שלכם על החילונים ולהגביל שירותים חיוניים בימי שבת. בנוסף, ללא רכבת בשבת זו מגבלה רצינית לתיירים ומגביל את הפוטנציאל.