תושבת יצהר שנעצרה: “באו אלי בלילה, בהריון של חודש תשיעי”

אלירז פיין, תושבת יצהר שנעצרה בגין הסתה ברשת סיפרה היום: ''הם הגיעו אליי באמצע הלילה - והייתי אז בהריון בחודש תשיעי. המשטרה קיבלה את חומר החקירה הרבה לפני שעצרו אותי - אבל לא טרחו לעשות שום דבר"
קובי פינדרוס
ז' אב התשע"ו / 10.08.2016 22:44

אלירז פיין מיצהר שנעצרה בגין הסתה חמורה ברשת מגיבה לכתב האישום שהוגש נגדה ואומרת היום (ד): “זה משהו הזוי לחלוטין”.

”הם הגיעו אליי באמצע הלילה – והייתי אז בהריון בחודש תשיעי. המשטרה קיבלה את חומר החקירה הרבה לפני שעצרו אותי – אבל לא טרחו לעשות שום דבר”, סיפרה פיין בראיון לערוץ 7 על המעצר ועל החקירה.

כזכור, כתב אישום הוגש  נגד פיין בגין הסתה ברשת שם כתבה בין השאר: “…אני בעד זריקת אבנים (על יהודים, כמובן שעל ערבים אין שאלה) בסיטואציות מסוימות – גם אם האבן תביא למותו של חייל!!! אגבה מול כל גוף חיצוני את זורקי האבנים, גם במקרים שבהם לא היו נחוצים בעיני!”.

בגין דבריה הגישה כאמור פרקליטות מחוז מרכז-פלילי לבימ”ש השלום בפתח תקווה כתב אישום, באישור היועץ המשפטי לממשלה.

לדבריה של פיין החקירה הגיעה בעקבות לחץ של גורמים במועצה האזורית שומרון, שביקשו להצטייר כמתונים. “זאת הייתה תקופה שהיה הרבה בלאגן ביצהר ויצאו כותרות מזעזעות שיצהר נגד החיילים וזורקים עליהם אבנים. את הצד השני של המטבע לא הראו. לא הראו שוטרים שבועטים בנשים הרות, שוטרים שמכים מכות רצח. לא הראו את המציאות שלנו”.

לפיין יש ביקורת קשה על המשטרה והפרקליטות, “ההתנהלות המבישה של הפרקליטות שביד אחד סוגרת תיקים לערבים אזרחי ישראל שתמכו בדאע”ש, בזריקת אבנים ובקת”בים על ג’יפים של צה”ל ובמחבלים רוצחים – וביד השנייה מגישה כתבי אישום נגד פעילי ימין תוך הוצאת דברים מהקשרם היא מקוממת.

“נחקרתי פעמיים אחרי שתי הלידות שלי. הייתי עם התינוק בידיים והחוקר צרח עלי והתינוקת צרחה”. היא מציינת כי “גם השופט שפסק לשחרר אותי בזמנו, קבע כי לא נשקפת מהדברים מסוכנות ולא הבין על מה נעצרתי.

“ברור שמטרת הפרקליטות היא להשחיר את פני המתיישבים בכל מקום, כדי להכשיר את השטח לגירוש נוסף – דבר שיפגע בסופו של דבר בחוסנו וביטחונו של עם ישראל”.

פיין מדגישה שאין לה דבר נגד צה”ל וחייליו. “אני חוזרת ואומרת, אנחנו אוהבים את חיילי צה”ל, אנחנו מחבקים אותם ותומכים בהם ככל שיש בידינו. צה”ל זה אנחנו. עשרות חיילים נהנו מעוגות מעשי ידי, יש לי אחים וקרובי משפחה רבים בצה”ל, חלקם בסיירות מובחרות ומעולם לא חשבתי לפגוע בחיילי צה”ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות