לכו לישון • עיריית אלעד קבעה: כל החנויות יסגרו כבר בשעה 21:00

חברי מועצת עיריית אלעד אישרו חוק עזר הקובע כי תיאסר פתיחת חנויות לאחר השעה 21:00 בלילה • התושבים: "מדובר בהחלטה הזוייה, אין שום סיבה להפוך את אלעד לבני ברק, בשביל לקנות סיגריות נצטרך לנסוע עד ראש העין"?
דוד ליבוביץ
ז' אב התשע"ו / 10.08.2016 22:33

כשעיריית אלעד מחמירה יותר מבני ברק: גורמי האכיפה בעיר אלעד הודיעו כי תיאסר פתיחת חנויות ועסקים בעיר אחרי השעה 21:00 בלילה.

חוק העזר, שנחשף ברדיו ‘קול חי’, אושר על ידי חברי מועצת העיר, והוחרגו בו חנויות ספרים להם יותר לפתוח עד לשעה 22:30 בלילה. וכן סופר-מרקטים שיותר להם לפתוח עד חצות (00:00).

בהודעת מנהל האכיפה העירונית אפי שטרן נכתב כי “בכוונת העירייה לבצע אכיפת החוק, תוך שימת דגש על בעלי עסק שיגמרו הפרעה ומטרד לסביבה. כמו כן, עד א’ אלול תתבצע אכיפה רוחבית נגד בתי עסק שיימצאו פתוחים לאחר חצות”.

התושבים על פי הדיווח זועמים על ההחלטה ואחד מהם אמר: מדובר בהחלטה הזוייה, אין שום סיבה להפוך את אלעד לבני ברק, אפילו בבני ברק סוגרים את העסקים רק ב-23:00 בלילה, ולא ב-21:00. בשביל לקנות סיגריות נצטרך לנסוע עד ראש העין?

עוד טוענים התושבים כי התקנה החדשה תפגע רוחנית בתושבים שכן הם יאלצו להרחיק נדוד אל ערים חילוניות סמוכות כדי לרכוש דברים. “אם פרוש רוצה לטפל בנוער שוליים שישקיע בהם ולא ינסה לגרש אותם מהעיר”, הם אומרים.

בעירייה אומרים כי חוק העזר אושר לאחר בקשה מפורשת של רבני העיר, בעקבות תופעה של נוער שוליים שמתרכזים במקומות הללו, בסמוך לקיוסקים וחנויות.

תגובת עיריית אלעד טרם התקבלה.

IMG-20160810-WA0025

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות