ומה למדו השנה במחנות הקיץ לילדי עזה? דקירות ושימוש במנהרות

חשבתם שמחנות הקיץ של ילדי עזה בהנהגת גדודי עז אל-דין אל-קסאם זה סתם בילוי? מלבד אימונים צבאיים, ירי במטווחים, תרגילי התגוננות אזרחית - ביצעו השנה הילדים אימוני דקירות ושימוש במנהרות
חיים טוויל
ו' אב התשע"ו / 10.08.2016 18:14

כ-30 אלף ילדים ונערים מרצועת עזה השתתפו במחנות הקיץ של ארגון הטרור חמאס, כאשר עיקר הבילוי במחנות אלה הם אימונים צבאיים, ירי במטווחים, תרגילי התגוננות אזרחית – ומה שבארגון מגדירים  כ”מורשת גבורה”.

על , מדווחים .

לפי דיווח של חוקרי מכון ממר”י, נושא המחנות שהתקיימו תחת הכותרת ‘חלוצי השחרור’, בהנהגתם של גדודי עז אל-דין אל-קסאם, היה השנה: “אינתיפאדת אל-קודס”.

אחד המחנות נקרא “מחנה הסכין” לציון פיגועי הדקירה שהיו המאפיין הבולט של גל הטרור, מחנה אחר נקרא “חיילי אל-קודס”, מחנה נוסף נקרא על שם המחבל בהאא’ עליאן שביצע את הפיגוע באוטובוס מספר 78 בארמון הנציב בירושלים, בו נרצחו שלושה ישראלים ונפצעו תשעה.

קייטנת חמאס

מהדיווחים המתועדים והמצולמים ברשתות החברתיות עולה, כי השנה לצד אימוני הירי המתקיימים מדי שנה במחנות הקיץ, קיבלו הילדים גם אימוני דקירה ואימונים לשימוש במנהרות טרור.

בממר”י מדווחים עוד כי לצד האימונים לילדים שקיימו גדודי עז אל-דין אל-קסאם, הוצגו בפניהם תערוכת נשק של חמאס באחד המחנות של הגדודים, בהם התאמנו צעירים במסגרת מחנות הקיץ ואפשרו לציבור הרחב לצפות בנשק שחמאס השתמש בו נגד ישראל.

בתערוכה הוצגו נשק צלפים, רקטות, פצמ”רים, מוקשים נגד כלי רכב משוריינים.

התושבים גם הורשו לסייר באחת המנהרות שגדודי אל-קסאם חפרו במיוחד כדי לאמן בה את הצעירים.

קייטנת חמאס

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות