רעייתו של החשוד בתקיפת בנותיו: “לא תקף, רק חיבק”

אם המשפחה המיוחסת מירושלים, שבעלה מואשם בתקיפה מתמשכת של שתי בנותיו מאז היו ילדות קטנות, העניקה ראיון לחדשות 2 - במהלכו התייצבה להגנת בעלה והכחישה את כל המיוחס לו: "נראה לך שאם אני נמצאת בבית, אז אני לא אראה דברים?" • האם בתה המציאה את הסיפור? "אני לא רוצה להגיד עליה שקרנית, לא רוצה להגיד עליה עלילה"
חיים טוויל
כ"ח תמוז התשע"ו / 03.08.2016 01:29

הרחוב החרדי עבר ביום חמישי האחרון טלטלה נוספת: חרדי כבן 50 ממשפחה מיוחסת, אב ל-11 ילדים מירושלים, הואשם בביצוע מעשים חמורים בשתיים מבנותיו במשך למעלה מעשור.

אמש התייצבה רעייתו, אם הבנות, וגוננה עליו, בצעד יוצא דופן,  בריאיון שהעניקה למשה נוסבאום מחדשות 2.”הבן אדם הזה הוא בן אדם טוב לכל, כולם מתגעגעים אליו, כולם רוצים שהוא יחזור”, סיפרה בראיון, “בעזרת השם האמת תצא לאור”.

“הוא בן אדם טוב ותומך לאורך כל השנים”, טענה האישה בנחרצות.

על המעשים החמורים המיוחסים לו – אמרה: “מה נראה לך, שאם אני נמצאת בבית אז אני לא אראה דברים? תגיד, זה נראה לך הגיוני שמישהו יעשה משהו כזה לידי ואני לא אראה את זה?”

האם מציגה בראיון גרסה, לפיה מטפלת שבני המשפחה שכרו על מנת לאחות את הקרעים שנתגלו במשפחה היא זו ששטפה את מוחן של הבנות – והסיתה אותן נגד אביהן. “היא החליטה להשתלט על המשפחה שלנו ולהפוך את החיים שלנו לגיהנום. המטפלת הזו, שנעצרה ונחקרה, חשודה בסחיטה של עשרות אלפי שקלים מבני המשפחה תחת האיום: ‘אם לא תשלמו, אפרסם כל מיני סיפורים עליכם'”.

בהתייחסות להאשמות החמורות נגד בעלה האמה האישה כי היא בטוחה שהוא לא עשה מעשים חמורים, “ולא עשה שום דבר כזה בחיים שלו, וגם כששאלתי אותו זה מה שהוא אמר לי”, אמרה.

היא הוסיפה לגונן על בעלה: “הוא אמר לי שהוא רק בסך הכל חיבק ונישק וליטף, אבל האמת תצא לאור”.

כשהיא נשאלה האם בתה המציאה את הסיפור ואת המעשים החמורים המיוחסים לבעלה – השיבה: “אני לא רוצה להגיד עליה שקרנית, אני לא רוצה להגיד עליה עלילה, אבל יש פה דברים מעבר”.

לבסוף אמרה: “השטן לא יכל לסבול את כל העוצמות, החסד והשלווה שהיו בבית הזה. המשפחה תחזור להיות בשגרה רגילה, מאוחדת ומשפחתית. כולל שתי הבנות, בעזרת השם. כולנו נהיה ביחד באחדות, ביחד עם בעלי”.

עו”ד יהודה פריד וטל גבאי, פרקליטיו של הנאשם, הסבירו בראיון לחדשות 2 מדוע הוא הודה: “במגזר החרדי, גם אם יגידו שיש יחסים מקולקלים במשפחה, במיוחד שמדובר במשפחה הספציפית הזאת, באותה דקה המשפחה – הבנים, הבנות, כולם – פסולים לשידוך. הם נחשבים דרגה ג’. לדבר הזה לא יכלו להסכים”. לדבריהם, “האבא בעצמו הסכים להודות בדברים, רק שהיא (-המטפלת) תעזוב אותם”.

בסוף השבוע פורסם, כי שתיים מבנותיו של החרדי, כיום בגילאי 23 ו- 15.5, טענו כי אביהן ביצע בהן מעשים חמורים מאז היו בנות 7 ו-11. לפי גרסתן, אביהן פגע באופן מתמשך וארוך שנים.

מהחקירה עולה כי אבי המשפחה תקף את בתו הגדולה מאז הייתה בת 7 ועד שעזבה את בית המשפחה בגיל 17.

על פי כתב האישום, מאז שעזבה הבת הגדולה את בית המשפחה החל האב לתקוף את אחותה הקטנה שהייתה אז כבת 11, והמשיך לפגוע בה עד לחשיפת הפרשה לפני כחודש.

המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה על כך לקרובי המשפחה.

בתאריך 14.7.16 עצרה את החשוד והוא הובא לחקירה במרחב ציון. מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית המשפט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות