נתניהו צדק • בשעה 15:00 אבו מאזן צלצל והערבים החלו לנהור לקלפיות

האמירה של נתניהו ביום הבחירות כי "הערבים נוהרים לקלפיות" קוממה עליו רבים, בארץ ובעולם • כעת חושף ראש עיריית נצרת בראיון, כי אבו מאזן הפציר בו לשנע ערבים אל הקלפי: "בעקבות בקשתו, עד 19:00 עמד אחוז ההצבעה על 90 אחוזים" • הליכוד: "אזהרת ספויילר לכל מי שמצפה שגורמים בשמאל ובתקשורת יצאו בגינויים על התערבותו הגסה"
דוד ליבוביץ
כ"ח תמוז התשע"ו / 02.08.2016 22:31

“שלטון הימין בסכנה. המצביעים הערבים נעים בכמויות אל הקלפי”. האמירה הזו של בנימין נתניהו ביום הבחירות בערב סיבכה אותו לא מעט, יצרה שיח ציבורי נרחב, ולאחר טענות כי היא היתה שקרית – ראש הממשלה גם התנצל עליה.

אלא שכעת, בהקלטה של ראש עיריית נצרת, מתברר כי ראש הממשלה אכן צדק – הערבים נהרו לקלפיות.

בראיון שהעניק ראש עיריית נצרת, עלי סאלם, לקול ישראל בערבית, הוא סיפר היום (שלישי) כי בשעה 15:00 אחר הצהריים, כאשר אחוז ההצבעה בנצרת עמד על כ-20 אחוז, התקשר אליו ראש הראשות הפלסטינית אבו מאזן וביקש ממנו לפעול על מנת שתושבי עירו יצביעו לרשימה המשותפת.

לדבריו, בעקבות בקשתו של אבו מאזן הוא אכן נרתם למשימה, ועד השעה 19:00 כבר עמד אחוז ההצבעה בעיר על 90 אחוז.

המראיין המופתע שואל את ראש העיר האם כך אמר לו אבו מאזן – וסאלם משיב: “אל תתעמק בפרטים, ניתנו לי גם הבטחות על ידי אבו מאזן והוא הפר אותן”.

יצוין כי במפלגת ‘חדש’, הרשימה שבה היה ראש העיר ושאותה עזב, אומרים כי סאלם אינו אמין ואין לסמוך על דבריו.

בדף הפייסבוק של הליכוד נכתב בתגובה לפרסום ההקלטה בערוץ 1: “הערב פורסם בערוץ הראשון שראש עיריית נצרת, עלי סלאם, סיפר שאבו מאזן האיץ בו ביום הבחירות לכנסת לשנע מצביעים לקלפיות שיצביעו בעד הרשימה המשותפת.

“אזהרת ספויילר לכל מי שמצפה שגורמים בשמאל ובתקשורת יצאו במתקפת גינויים על התערבותו הגסה של אבו מאזן בבחירות בישראל: אל תעצרו את נשימתכם”, הוסיפו בליכוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נתניהו לא רק צדק - הוא צדיק - וכל היתר רשעים מרושעים
    03/08/2016 12:28
    מיכל מירושלים
  1. בקשו סליחה מנתניהו