השרה איילת שקד חובטת בליכוד: “גם ספרו כיפות וגם מתבכיינים…”

שרת המשפטים משיבה אש: "כמעט כל יום יש הודעה מראש הממשלה או מלשכתו או ממפלגת הליכוד. לנו נמאס ופשוט החלטנו לענות, אנחנו לא נוריד יותר את הראש" • "שיעביר לנו את תיק התקשורת, אם הוא רוצה תקשורת מאוזנת, אני מוכנה לקבל את התיק הזה"
נחמן גור
כ"ו תמוז התשע"ו / 01.08.2016 12:38

על רקע הסערה בישיבת הממשלה אתמול במהלך הדיון על  תאגיד השידור הציבורי, התראיינה הבוקר (שני) שרת המשפטים איילת שקד לתכניתם של נועם פתחי ויותם זמרי ברדיו ‘גלי ישראל’, הזכירה את המתקפות של הליכוד נגד הבית היהודי – והשיבה אש.

 “כמעט כל יום הודעה מראש הממשלה או מלשכתו או ממפלגת הליכוד. לנו נמאס ופשוט החלטנו לענות, אנחנו לא נוריד יותר את הראש. אני לא מבינה מה האינטרס של הליכוד בהודעות האלה, אבל אם הליכוד רוצה לפרק או לעשות משהו לא בסדר – אז שיעשה ושלא יחפשו תירוצים”.

שקד המשיכה: “אנחנו לא נשב בתוך הקואליציה ונחטוף כל יום הודעה נגדנו..  אם מקימים תאגיד חדש הוא חייב להיות מאוזן ולייצג את כל הקשת של החברה הישראלית, כולל חרדים, ימנים, שמאלנים, עולים, את כולם.

“תיק התקשורת נמצא בידיים של הליכוד כבר כמה שנים אז שלא יבואו בטענות, שיבצעו את מה שצריך. ובטח ובטח שלא יתייגו עיתונאים, כן הכנסתם מפד”לניקים לא הכנסתם מפד”לניקים..  גם שספרו כיפות וגם שמתבכיינים במקום לפעול ולעשות את השינוי”.

השרה שקד הוסיפה: “אם אני הייתי שרת התקשורת, הייתי מטפלת בתקשורת מאוזנת, עכשיו זה תחת אחריותם אז שיטפלו בזה כמו שצריך. הליכוד בשבוע האחרון פרסם שלוש הודעות רשמיות נגד הבית היהודי וכל פעם אנחנו שתקנו ואמרנו נוריד את הראש, לא נלבה את המריבה, לא נגרר למריבה הזו, אבל יש גבול, לאף מפלגה אחרת בקואליציה הליכוד לא היה מעז”.

לדברי שקד, “אנחנו לא ניתן לו את התענוג להקים ממשלת שמאל, בטח לא על הגב שלנו. כל הודעה של הליכוד תענה בהודעה של הבית היהודי, אני חושבת שבקואליציה שמכבדת את עצמה המפלגות צריכות לעבוד אחת עם השניה, ולא להוציא הודעות אחת נגד השניה. אז שיעביר לנו את תיק התקשורת אם הוא רוצה, אם הוא רוצה תקשורת מאוזנת אני מוכנה לקבל את התיק הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות