“מי יסחב מיליון חרדים על הכתפיים?” • סרטון תעמולה חדש של יש עתיד

אחרי שהגזירה האחרונה מבית מדרשו בוטלה היום על ידי הממשלה, השיק ח"כ יאיר לפיד סרטון תעמולה חדש, בו הוא טוען: החילונים יצטרכו לפרנס את החרדים • "קרוב למיליון אזרחים לא ילמדו לא מתמטיקה ולא אנגלית. לא יצליחו לפרנס את עצמם ויחיו חיי עוני. יודעים מי יצטרך לפרנס אותם? מי יסחוב אותם על הכתפיים כל החיים?"
שלמה בן חיים
י"ח תמוז התשע"ו / 24.07.2016 19:31
הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לתבוע את לפיד על הסתה
    24/07/2016 21:09
    קובי
  1. מי מרים את הכפפה?

  2. שהוא צודק הוא צודק
    25/07/2016 11:21
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מה לעשות

  4. חרדים ולימודי הליבה על יאיר לפיד?
    25/07/2016 19:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. יאיר לפיד, עד היכן תגיע עם השקרים שלך. עוד פירצה שמצאת? אתה לא תוכל להחזיק אפילו ילד קטן על כתפיך. אז מספיק עם ההתהללות.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   26/07/2016 17:34

      הכל הצגה? בשעה שהח”כים החרדים חוגגים את הישג (כאילו) ביטולו לימודי הליב”ה, שרת המשפטים איילת שקד חושפת בראיון לרשת ב’ כי שר החינוך בנט מצליח נגד השם יתברך לכלול בהידברות עם המגזר החרדי לימודי מתמטיקה אנגלית והיסטוריה למוסדות החינוך החרדיים.

      לדברי שקד ביטול החוק של לימודי הליבה שקידם הרשע יאיר לפיד נעשה מתוקף ההסכמים הקואליציונים, אבל בנט מצליח להכניס בהסכמה את הלימודים החשובים למוסדות החרדיים, והוא לא עסוק בחוקים פופוליסטיים שמעולם לא היו יכולים להיות מיושמים.

      עוד הוסיפה שקד, נפתלי נמצא בקשר עם מנהלי המוסדות החרדים, “מכניס לימודי מתמטיקה, חמש יחידות ואנגלית לתוך המוסדות החרדים, הוא עושה את זה דה פאקטו בלי כותרות בשקט בשקט”.

      על מוסדות הפטור אמרה שקד כי, “נפתלי בנט מצליח בהידברות גם עם מוסדות הפטור, אני לא אנקוב בשמות כי זה יעשה נזק, אבל רוב התקשורת שטחית ולא חושפת את הדברים. אני מתחייבת (נגד מה שרוצה אלוקים) כי המוסדות החרדים ילמדו אנגלית בקרוב, השיח רדוד ואנשים לא מבינים את הפרטים.