ים, שמים, קיץ: זה הזמן לצבוע את הבית בנגיעות תכולות • החור של הגרוש

BG PAINT, מותג הצבע החדשני מקבוצת אשטרום, מציע "להוריד הילוך" ולהכניס הביתה צבע קיץ מרגיע ושלו: צבע קריל סופר בגוון תכלת-ים • בצבע התכלת היה שימוש עוד בעת העתיקה, בה הוא נחשב כצבע מלכותי ויקר ערך
תמי גיל
ט"ו תמוז התשע"ו / 21.07.2016 12:03

 bg 4

צבע התכלת נוצר מערבוב של כחול עם לבן והוא מתקשר אסוציאטיבית עם שלווה.

בימי הקיץ השמיים בהירים ורבים מאיתנו נוהגים לבלות ארוכות בים הפתוח ולכן זה הזמן המתאים ביותר להכניס את הרוגע והמרחב הפתוח, גם הביתה.

בצבע התכלת היה שימוש עוד בעת העתיקה, בה הוא נחשב כצבע מלכותי ויקר ערך. צבע התכלת-ים הינו צבע משני לצבע היסוד הכחול והוא משדר ים, מים, שלווה, אין-סוף ועומק. גווני הכחול מתקשרים ליוקרה ואצולה (“דם כחול”) ומרחבי הים והשמיים העצומים מעניקים לגוונים אלה את החיבור לאינסופיות, למרחבים ולשלווה.

הצבע רחיץ, ניתן לניקוי בקלות ומתאים לחדרי האירוח, חדרי השינה, מסדרונות ואפילו לחדרי הרחצה. מעט צבע – יכול לעשות שינוי גדול.

bg 2

איך משתמשים? יש לערבב את הצבע היטב ולצבוע שתי שכבות עם מברשת, גליל או התזה. את השכבה הראשנה יש לדלל ב-20-25% מים ואת השכבות הנוספות ב-5-10% מים בהתאם לנדרש. זמן הייבוש בין השכבות: 2-3 שעות.

מחיר: החל מ-85 ₪ (5 ליטר)

bg 3

להשיג בחנויות לחומרי בניין, עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט: paint.co.il/-http://www.bg. טל’: 6874236-08.

חברת בי. ג’י בונד, מקבוצת אשטרום, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות הדבקה, חיפוי, איטום ובידוד, חומרי שיקום לבטונים, ציפויים אפוקסיים, צבעים וציפויים דקורטיביים דבקים אקריליים לתעשייה ועוד.

מוצרי החברה מיוצרים במפעל שבקיבוץ בית גוברין ונשענים על ידע טכנולוגי רב שנצבר במהלך עשרות שנות ניסיון. איכות המוצרים ושביעות רצון הלקוחות הם היסודות עליהם נשענת החברה. החברה מחויבת לחדשנות, שירות ואיכות ברמה גבוהה, והיא מוסמכת על ידי מכון התקנים ל- ISO 9001.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות