ראש הסגל לשעבר בלשכת נתניהו נחקר באזהרה ונשלח למעצר בית

מקורבו של ראש הממשלה ארי הרו נחקר באזהרה משעות הבוקר למעלה מ-14 שעות • הרו שיתף פעולה ולא שמר על זכות השתיקה • שוחרר לביתו בתנאים מגבילים, לרבות מעצר בית בן חמישה ימים
קובי פינדרוס
ט' תמוז התשע"ו / 14.07.2016 22:42

האם נתניהו מסתבך? עדותו של ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה, הפכה לחקירה באזהרה במשטרה ונמשכה 14 שעות. הרו עוכב כשנחת  בנתב”ג ביום חמישי בבוקר.

לפי דיווח בחדשות 2,  במהלך החקירה הוא המשיך לשתף פעולה ולא שמר על זכות השתיקה – גם כשהוזהר.

נוסף על כך צפוי להגיע ולהעיד נגד נתניהו אדם נוסף שעבד בלשכה. כך פורסם לראשונה בחדשות 10. לדמות ישנה היכרות עמוקה עם קהילת התורמים בארצות הברית, שם עבד, כולל עם הרו עצמו.

עוד נודע, כי בעבר הדמות שצפויה להגיע ולהעיד נפגעה מצד בכירים בלשכה, אולם אין לכך קשר לעדות הצפויה בבדיקה.

חקירתו של הבכיר לשעבר החלה בשעות הבוקר, כשהרו התבקש להתלוות לשוטרים מיד עם נחיתתו בארץ. בחלוף כמה שעות החוקרים הודיעו להרו שהוא חשוד וזאת למרות שהמשטרה ניסתה “להרדים” את התקשורת בנושא ודוברת אגף החקירות הבהירה שהוא לא חשוד.

על פי ההערכה, אם יימצא חומר מפליל נגד הרו בפרשה, יוצע לו להפוך לעד מדינה נגד נתניהו. כך או כך מדובר במהלך דרמטי בבדיקה נגד נתניהו, שטרם הפכה רשמית לחקירה.

ארי הרו ריכז בעבר את התרומות לנתניהו בארצות הברית והתנהלה נגדו חקירה בחשד למכירה פיקטיבית של חברה בבעלותו. גורם המקורב בחקירהם אמר כי המידע שקשור להרו ונתניהו “עשוי להביך מאוד ציבורית את נתניהו, אך לא ברורה, אם בכלל, מידת פליליותו”.

מהמשטרה נמסר: היחידה הארצית של משטרת ישראל חקרה היום באזהרה בכיר לשעבר במשרד ראש הממשלה, בגין חשד לביצוע עבירות מרמה, זאת במסגרת בדיקה שהיא מנהלת. בתום חקירתו שוחרר לביתו בתנאים מגבילים, לרבות מעצר בית בן חמישה ימים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות