איך לא חשבו על זה קודם? הפיתוח הישראלי שיחסוך את התור בסופר

כמו כולם, גם אתם ממתינים שעות בסופר ומתקוטטים עם הקונה שלטענתו רק הלך להביא מוצר ששכח? פיתוח ישראלי, פשוט כמו כל הפתרונות הגאוניים, מציע חיסכון בתור וקנייה מהירה
דוד ליבוביץ
ח' תמוז התשע"ו / 14.07.2016 15:28

נמאס לכם לעמוד בתורים הארוכים בסופר? הנה הפתרון הכל כך פשוט – שרק מעלה את השאלה: איך לא חשבו על כך קודם.

מדובר בפיתוח ישראלי בשם Supersmart המורכב מסריקה של המוצרים באמצעות המכשיר הנייד הפרטי שלכם.

נשמע פשוט, לא? אז איך זה עובד?

יניב אביטל, מומחה הטכנולוגיה של geektime מסביר: כדי להשתמש בשירות, כל שעל הלקוח לעשות הוא להתקין את האפליקציה (אנדרואיד ו-iOS – אין צורך להירשם) ולסרוק את הברקוד של כל מוצר שהוא מכניס לעגלה שלו; הסריקה מהירה והאפליקציה מציגה לו בזמן אמת פרטים על המוצר, כולל המחיר וסך כל המוצרים שהוא כבר שם בעגלה.

כאשר המוצרים אינם מבורקדים, כמו למשל במקרה של ירקות ופירות, קיימת עמדת שקילה מיוחדת שמדפיסה את המחיר.

הסריקה עצמה מהירה ואינה מצריכה ‘לצלם’ את המוצר, אלא רק לכוון את המצלמה של הסמארטפון לעבר הברקוד. לבסוף, גם תהליך האימות מהיר למדי ואינו דורש יותר מדי התעסקות.

לאחר שהלקוח סיים את הסיבוב הוא מגיע לעמדה האימות. כאן נכנסת לפעולה המערכת שפיתחה SuperSmart ומתבססת על שתי מצלמות ואלגוריתמים מורכבים של עיבוד תמונה בשילוב משקל שנמצא בתחתית העמדה.

בבדיקות שעשתה החברה היא הצליחה לגלות בוודאות של כ-95 אחוזים את ההתאמה בין המוצרים שנסרקו לבין אלו שנמצאו בפועל בעגלה. במקרה של חוסר התאמה שכזה, המערכת תשאל את הלקוח בנימוס בריטי האם יכול להיות שהוא שכח מוצר כלשהו ואף ‘תציע’ לו את המוצר שנשכח.

 המיזם החדש כבר פועל ברשתות מסוימות, אם כי בשלב הראשון מבקשים ברשת להגביל את השימוש באפליקציה לכ-20 מוצרים, והתשלום עדיין נעשה עם העברה של כרטיס אשראי, אולם המערכת תעבור בהדרגה לשמש כקופה רגילה כולל תשלום ישירות מהאפליקציה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות