תיעוד בלעדי: כשהבת של נתניהו ומשפחתה הגיעו לאזכרה של יוני הי”ד

באזכרה המשפחתית של משפחת נתניהו לזכרו של אחיו של ראש הממשלה, סא''ל יוני נתניהו הי"ד, השתתפו הבת של בנימין נתניהו - נועה רוט ומשפחתה • והיו גם שני חברים חב"דניקים שדיברו על הנסים של 'מבצע יונתן' • צפו בתיעוד
אבי כץ
ז' תמוז התשע"ו / 13.07.2016 11:48

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובניהם יאיר ואבנר, השתתפו אמש (שלישי) באזכרה  לזכרו של אחיו של ראש הממשלה, סא”ל יוני נתניהו הי”ד, במלאת 40 שנים לנפילתו בעת שפיקד על לוחמי סיירת מטכ”ל במבצע לשחרור החטופים באנטבה, בבית העלמין הצבאי ‘הר הרצל’ .

לאזכרה היה חלק נוסף, כאשר  מוקירי זכרו של יוני הי”ד ומכריו התכנסו בבית הוריו של נתניהו, בשכונת בית הכרם בירושלים. 

בין הנוכחים בחלק המשפחתי של האזכרה הייתה גם נועה רוט, בתו של נתניהו, שהגיעה עם בעלה ובני משפחתה – כולל התינוקת החדשה. “ראש הממשלה החזיק את התינוקת בידיו כשכולו גאווה”, סיפר אחד הנוכחים לחרדים 10. “בעוד הילדים הגדולים יותר קפצו על שרה וחיבקו אותה. התקשורת אוהבת להציג את הקשר בין המשפחות כנתק, אבל מי שמכיר – יודע שזה ממש לא נכון”.

בין המשתתפים באזכרה היו גם הרב דוד נחשון, ובוגר סיירת מטכ”ל שמריה הראל, שניהם חסידי חב”ד בנצרת עלית, המיודדים עם ראש הממשלה. הראל שירת  תחת יוני הי”ד.

השניים ניצלו את ההזדמנות כדי להלל את הניסים של מבצע אנטבה ולדבר על ביאת המשיח.  הרב דוד נחשון: “אנחנו על הסף של הגאולה של ביאת המשיח. אנטבה זו רק דוגמה קטנה של הנס הזה, שעומד לקרות תיכף ומיד ממש. הרבי אמר שאנטבה היה מהניסים כמו ביציאת מצרים.

“זו הייתה ההתבטאות. אצל הרבי אין התבטאויות ‘קופצניות’, אין אצלו דברים שהם הגזמות, כל מילה מדויקת. הוא יחס לזה בדיוק. לנסוע כאלו מרחקים…”

כאשר הגיעה נועה עם בנה החרדי – פנה אליה נחשון: “שלום, מה שלומך?” ואחר כך אמר לבעלה: “זו החיילת בצבאות ה’, אתה יודע שאשתך הייתה חיילת בצבאות ה’ כמה שנים?!”

צפו.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נועה נתניהו רוט
    14/07/2016 09:30
    עדי , קרית אתא
  1. אם ראש הממשלה נפגש עם בתו ונכדיו ושרה נפגשת עם נכדיו ומשחקת איתם
    אז למה כל הזמן אומרים בתקשורת על ביבי שהוא לא אוהב את הבת שלו או ששרה לא אוהבת את נועה ולא מרשה לו להפגש איתה ועם הילדים? יפה שהבאתם הוכחה שלא כך הדבר!!!

  2. }}}הכל הצגות לתקשורת = דתיים חרדים לא מוסיפים ערך.
    11/07/2019 07:48
    יהודי חרד.
  3. ישראל כמו הערבים הופכת מאמימה בבדיות של דתיים וחרדים.בסוף הערבים יקחו המדינה בלי מלחמה!!!

  4. אבא וסבא שלא מזכיר את קיומם. מה השקר הזה שהוא אוהב אותם
    24/09/2019 12:08
    סבתא
  5. נתניהו דואג רק לעצמו.

  6. שיפסיקו לדבר על ניסים . שיתגייסו יעברו אימונים ויהיו מוכנים לתכנן ולבצע מבצעים כמו מבצע אנטבה ולא לחכות לניסים. ליוני נתניהו לא חיכה נס ובגלל אומץ ליבו ופעילותו בכשרון צבאי נעלה לא נהרגו יותר צהל לא ממתין לניסים אלא מחשב ומתכנן כל פעולה לפי מיטב הידע האימונים והתרגילים המכשירים את הכוחות להצליח במשימות הצבאיות ללא ניסים.
    24/09/2019 13:53
    תום
  7. התוכן נכתב בכותרת. מבצע אנטבה תוכנן ובוצע על ידי כוחות צהל לפי מיטב הידע הצבאי והתרגולות למבצע זה. החרדים מדברים על נס. שיתגייסו ויבינו שצבא פועל לפי תכנון ידע ונסיון והרבה תרגולת וכושר.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   15/10/2019 05:37

      הלוא השניים הללו היו שם ולחמו במבצע אנטבה במסגרת שרותם בסיירת מטכ”ל ובהיותם חרדים. למרות כל התרגולות הצבאיות (שהם עצמם השתתפו בהן),הם מדברים על ניסים.
      מחילה, אבל בכתיבתך אתה מוכיח בורות עצומה ושנאה עצמית כלפי העם שלך.

  8. שרה נתניהו
    24/09/2019 16:08
    מירקו1
  9. זו לשון הרע של שמאלנים שונאי ישראל תבוא עליהם קללה

  10. יפה לשמוע ומחמם את הלב
    20/07/2022 08:08
    אחד שמבין
  11. יפה לשמוע ומחמם את הלב