הרב בגדדי: “הדוגמנית החרדית תלך על מסלול של שיפודי אש בגהינום”

אבי כץ
|
ו' תמוז התשע"ו / 12.07.2016 09:51
הרב איתן בגדדי, שסירטוני שיעוריו הפכו ויראליים ברשתות החברתיות, תקף בשיעור שמסר את המושג ‘דוגמנית חרדית’ • “היא גם תדגמן לנבוכדנצאר והמן הרשע במדור השביעי בגיהנום. היא תלך שם על המסלול על השיפודים עם האש של הגיהנום מתחתיה”

סירטוני שיעוריו של הרב איתן בגדדי, מרצה בולט, הפכו זה מכבר לוויראליים ברשתות החברתיות.

בשיעור שמסר השבוע, תקף הרב בגדדי את המושג החדש, לדבריו, “דוגמנית חרדית” – שכוון ככל הנראה לבתיה שיף, חרדית המשתתפת בתוכנית ריאליטי המשודרת בערוץ 2 תחת הכותרת ‘דוגמנית חרדית’.

הרב בגדדי פתח את בציטוט שגוי:”אין לו לקדוש ברוך בעולמו אלא ד’ אמות של יראת שמיים” – ואחר כך תקף: “באוצר של הקדוש ברוך מה יש לו? רק יראת שמים. שאתה עובד כל החיים שלך להיות יפה ונאה בעיני ה’. שלך, בתור אשה, שהצניעות שלך זה ברום המעלה, אם אין לך צניעות את מחטיאה את הרבים. גדול המחטיאו יותר מההורגו. זה כמו שאת רוצחת את בחורי ישראל למה צריך את זה…”

הוא המשיך במתקפה: “דוגמנית חרדית זה מושג חדש שנהיה היום. דוגמנית חרדית, היא גם תדגמן לנבוכדנצר והמן הרשע במדור השביעי בגיהנם. היא תלך שם על המסלול על השיפודים, למעלה על האש, שתשרוף אותה.

“היא גם תדגמן שם, היא תלך שם הלוך וחזור, אותה אחת – זה מה שנהיה בעולם המופקר שלנו. דוגמנית חרדית – מאיפה זה הומצא… יש כאלה אנשים היום, הם ממציאים כל מיני דברים, כל מיני לבוש שהגויות לא מתלבשות ככה, בגדים נוצצים, נועזים, צמודים לגוף.

“כל מיני בגדים היא לובשת, בגד כבר יותר אדום מאש הגהנם, זה מה שנשים לובשות, בצורה כזו. על אף אחד מעם ישראל, תתרחקו מהנגע הזה…”