נהג בארגון ‘חסד’ הסיע חולות – ורכבו הוחרם • ומה קרה בסוף?

מתנדב של ארגון 'חסד' בבורו פארק, הסיע שתי נשים חולות סרטן לבית הרפואה לטיפול, כאשר פקח עצר אותו בטענה שהוא משמש כרכב הסעה בתשלום, ללא רישיון
ה' סיון התשע"ד / 03.06.2014 00:38

מתנדב של ארגון ‘חסד’ – ארגון המסיע חולים או בני משפחה שקרוביהם נמצאים בבתי רפואה מהשכונות החרדיות –  שהסיע ביום שני בבוקר שתי נשים חולות סרטן משכונת בורו פארק אל בית הרפואה לטיפול, נעצר על-ידי פקח של ה-TLC, בטענה שהוא משמש כרכב הסעה בתשלום, ללא רישיון. הפקח הנפיק למתנדב  דו”ח כספי גבוה – ורכבו הוחרם.

ה-TLC הוא הגוף המפקח על הסעות בתשלום ורישוי המוניות והלימוזינות. אחת המשימות של אנשי המחלקה היא לפקח שאנשים פרטיים אינם מבצעים נסיעות תמורת תשלום. מזה כמה חודשים שפקחי המחלקה מסתובבים בשכונת בורו פארק, ומבצעים מעצרים של בעלי מוניות פיראטיות באזור. זאת בעיקר על פי דיווחים שהם מקבלים מתחנות מוניות בעלות רישיון, הלוחמות בפריחת נהגי מוניות חרדים הפועלים ללא רישיון.

מיד עם החרמת הרכב, שלח הארגון רכב חילופי שלקח את החולות אל היעד.

אחרי שיחות ממושכות והתערבות של חברי עירייה חרדים, הוחזר הרכב למתנדב.

יו”ר ה-TLC התנצל בפני מנהל ארגון ‘חסד’ והסביר כי המתנדב אסף שתי נשים משני מקומות שונים, כשהוא מדבר בטלפון. הנשים נכנסו מאחור ולא בקדימת הרכב – מה שהעלה עוד יותר את החשד כי מדובר בחאפר. לדבריו, מאוחר יותר, כשעצרו את הרכב, לא ידע הנהג לומר מיהן הנוסעות ולהיפך, ולכן הפקח שעצר את הרכב נהג בהיגיון.

הקנס בוטל ומה-TLC נמסר כי יעשו הכל בכדי שמקרים כאלו לא יישנו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות