היועמ”ש לשעבר של רשות המיסים: יהיה קשה להוכיח החשדות נגד ביבי

בעקבות הפרסומים כי החשדות החדשים נגד נתניהו מתמקדים בעבירה של הלבנת הון, אומר עו"ד אודי ברזילי, לשעבר היועץ המשפטי של רשות המיסים: "זו עבירה קלה של הלבנת הון. הוכחת החשדות נגד נתניהו תהיה מורכבת"
חיים טוויל
ד' תמוז התשע"ו / 10.07.2016 09:44

ערוץ 10 דיווח בערב שבת כי המשטרה בודקת חשד לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו מעורב, לכאורה, בפרשה של הלבנת הון בהיקף גדול. בחדשות 2 דווח כי במרכז הבדיקה חשד, לכאורה, של העברת כספים גדולה לאחד מבני משפחתו שלא למטרות פוליטיות.

לפי הדיווח, בלשכת היועץ המשפטי לממשלה ובמטה הארצי של המשטרה נערכים לפרסם השבוע הודעה רשמית ראשונה לגבי הבדיקה הנערכת בעניינו של נתניהו. בהודעה צפוי היועץ המשפטי, ככל הנראה, להסביר לציבור בקווים כלליים באלו עבירות חשוד כעת ראש הממשלה

הבוקר (ראשון),  בראיון שהעניק לגל”צ, התייחס עו”ד אודי ברזילי, לשעבר היועץ המשפטי של רשות המיסים, לאופי החשדות, והסביר כי מהדיווחים עד כה עולה שמדובר בעבירה קלה שיהיה קשה להוכיח.

“זו עבירה קלה של הלבנת הון”, הסביר ברזילי, וציין כי יש להוכיח כמה מרכיבים כדי להרשיע בעבירה שכזו. “צריך להוכיח שהמקבל קיבל אותם עבור צד ג’ ולא עבור עצמו, צריך להוכיח שהנהנה ידע שהכספים התקבלו ושלא דיווחו על כך שהוא הנהנה. יש פה הרבה עבודת הוכחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות