אחרי שזכה בפרס של 150 אלף ש”ח: שולי רנד נעלם מסיבה אישית

השחקן, הזמר והיוצר החרדי שולי רנד ניתק קשר מבני משפחתו מאז יום חמישי, לאחר שנעלם מהמלון בו התגורר • השבוע החליטה ועדת 'פרס התרבות היהודית' של משרד החינוך, להעניק לו את הפרס בשווי 150 אלף ש"ח - אך הוא טרם התבשר על הזכייה • בדף הפייסבוק שלו: "הכול בסדר. שולי רנד נמצא בבית חברים. מבקש למסור תודה וסליחה על הדאגה"
אבי כץ
ב' תמוז התשע"ו / 08.07.2016 19:25

בני משפחתו וחבריו של השחקן, הזמר והיוצר החרדי שולי רנד הביעו ביום שישי דאגה, לאחר שהאמן והזמר האהוב נעלם מאז חמישי בבוקר מבית המלון גולד ג’רוזלם שבירושלים – בו שהו בני משפחתו בתקופה האחרונה, עד למועד כניסתם לדירה חדשה בתחילת החודש הבא. כך דיווח במעריב.

רנד, שאחראי ליצירות רבות, ביניהם השיר ‘אייכה’ ושיחק כשחקן ראשי בסרט שהפיקו הוא ואישתו – ‘אושפיזין’, ירד בשנים האחרונות מנכסיו.

לפי משפחתו, הסיבה להיעלמותו קשורה כנראה לכך שהמקורות הכספיים שאפשרו לו לחיות במלון אזלו. משפחת רנד שילמה עד כה על שהות בבית המלון באמצעות אנשים שסייעו ומימנו את שהייתם.

עם זאת, לדברי מכר, “מלבד הבעיות הכלכליות היו בעיות אישיות שאין צורך לפרט אותן בתקשורת, ולכן ניתק קשר ממשפחתו”.

בדף הפייסבוק שלו נכתב במוצאי שבת: “חברים ואוהדים יקרים, שמחים לבשר שהכול בסדר ושולי רנד נמצא בבית חברים. מבקש למסור תודה וסליחה על הדאגה ובקרוב בשורות טובות”.

היעלמתו של רנד מגיעה בדיוק לאחר שהשבוע החליטו עורך משפחה יוסי אליטוב, איש התקשורת מוטי שקלאר ודבורה קיציס, חברי ועדת ‘פרס התרבות היהודית’ מטעם משרד החינוך – להעניק לו את הפרס בסך 150 אלף שקלים, על מכלול יצירתו.

רנד טרם התבשר על הזכייה.

הפרס הוא באחריות האגף לתרבות תורנית שבמשרד החינוך.

מיכל רנד רעייתו, אמרה למעריב ביום שישי: “אנחנו באמונה שלמה. אני בטוחה ששולי מנסה למצוא דרכים לפתור את הבעיה”.

היא הוסיפה: “אנחנו דואגים, אוהבים ותומכים בו, קוראים לו לשוב ולקחת את דבריו – באמונה שהשם לא יעזוב אותנו. כבר עכשיו יש אנשים שרוצים לעזור לנו… שולי בוא הביתה”.

“הוא לא חזר הביתה, אבל הוא בחוף מבטחים”, אומרים מכריו. “הוא בבית של חבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אייכה ?
    09/07/2016 22:36
    שועל מערות
  1. ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
    לפעמים אין לי כח בעולמך להיות
    אנה מפנך אסתתר?
    מה אטען מה אצטדק מה אדבר?