משפחת שאול דורשת משב”ס: לא לתת למחבלי חמאס לצפות ב’יורו’

הוריו של אורון שאול הי"ד, המוחזק בידי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה מאז מבצע 'צוק איתן', דורשים משירות בתי הסוהר להקשיח את התנאים של כליאת המחבלים: "חמאס נמנע עד כה מכל פעולה הומניטרית" • "נדהמנו לגלות כי החלטת לאשר הגדלת תקציב הקנטינה ב-200 שקלים, פתיחת ערוצי ספורט לצפייה ביורו, והוספת ביצים רכות בארוחות"
חיים טוויל
ל' סיון התשע"ו / 06.07.2016 09:30

הרצל וזהבה שאול, הוריו של חלל צה”ל אורון שאול הי”ד, המוחזק בידי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה מאז מבצע ‘צוק איתן’, דורשים מנציבת שירותי בתי הסוהר רב-גונדר עפרה קלינגר ומהשר לביטחון הפנים גלעד ארדן להקשיח את תנאי הכליאה של מחבלי החמאס הכלואים בישראל.

“אנו פונים אליך מאחר ובימים האחרונים נדהמנו לגלות כי החלטת לאשר מתן שלל הטבות ל-3,500 אסירים מארגון חמאס הכלואים בבתי הסוהר בישראל, לרבות הגדלת תקציב הקנטינה ב-200 שקלים, פתיחת ערוצי ספורט לצפייה בשידורי טורניר היורו 2016 והוספת ביצים רכות בארוחות”, כתבו ההורים.

בפנייתם לנציבת השב”ס כתבו ההורים: “אנו מצפים שתפעלי לביטול החלטתך למתן ההטבות לאלתר, ותמנעי מאסירי חמאס לצפות במשחק חצי גמר היורו הראשון”.

לדברי ההורים, “בלתי מתקבל על הדעת שמחבלי החמאס ייהנו מתנאים מפליגים ויזכו לשלל הטבות נוספות, בעוד שארגון הטרור ברצועת עזה מסרב להשיב את גופת בניהם ואת גופתו של הדר גולדין הי”ד”.

ההורים מזכירים: “חמאס נמנע עד כה מכל פעולה הומניטרית המתחייבת מהחוק הבינלאומי בדבר מסירת מידע אודות השבויים”.

ביום ראשון הפגינה משפחת שאול במעבר כרם שלום שבגבול רצועת עזה, בקריאה לממשלה להשיב את גופותיהם של אורון ושל הדר גולדין הי”ד.

ההפגנה נועדה לחסום את תנועת המשאיות המעבירות סחורה ומזון מישראל לרצועת עזה, במחאה על הסכם הפיוס שנחתם בשבוע שעבר עם טורקיה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות