החקירה החדשה נגד נתניהו: חשד לקבלת תרומות מאנשי עסקים זרים

כנגד ראש הממשלה מתבצעת בדיקה בחשד כי קיבל תרומות שאינן חוקיות לכאורה מאנשי עסקים זרים • חדשות 2: השמועות על דמות המקורבת לנתניהו המוסרת מידע למשטרה בעניינו - אינן נכונות
דוד ליבוביץ
כ"ט סיון התשע"ו / 04.07.2016 21:55

ראש הממשלה תחת חקירה חדשה? בחדשות 2 דווח הערב (שני) כי מתבצעת בדיקה בעניינו של ראש הממשלה, במסגרתה נבדק חשד בדבר תרומות מאנשי עסקים זרים ששימשו, לכאורה, את נתניהו במערכת הבחירות.

על פי הדיווח, הבדיקה בעניינו של ראש הממשלה כבר יצאה מתחומי מדינת ישראל והיא מחייבת ביצוע חיקורי דין בחו”ל.

ייתכן מאוד שכמה מהם כבר נעשו.

הבדיקה, הנערכת במתכונת של חקירה, מתנהלת על ידי צוות מצומצם של הפרקליטות והמשטרה, בפיקוח והנחיה צמודים של היועץ המשפטי לממשלה וראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ובידיעתו של המפכ”ל.

פרשני חדשות 2, הזימו את השמועה כי קיימת דמות שמקורבת לנתניהו ושמסרה למשטרה מידע בעניינו.

השמועה כללה את שמותיהם סמנכ”ל משרד ראש הממשלה עזרא סיידוף וראש לשכתו של נתניהו לשעבר, ארי הרו.

לפי חדשות 2, כעת ברור שסיידוף אינו קשור לבדיקה, מכיוון שזאת אינה עוסקת במעון ראש הממשלה. גם הרו, שנחקר בחשד שפעל בניגוד עניינים, אינו קשור לפרשה. חקירתו אינה נוגעת לנתניהו. הוא לא התבקש למסור פרטים על ראש הממשלה וככל הידוע גם לא מסר.

הבוקר (שני) כתב העיתונאי רביב דרוקר במאמר שהתפרסם בעיתון ‘הארץ’, כי בשבועות האחרונים מתנהלת במשטרה חקירה חדשה כנגד ראש הממשלה.

דרוקר הבהיר כי אינו יודע עוד הרבה פרטים במה עוסקת החקירה החדשה, “אבל זה לא המשך של ‘ביבי טורס’ ולא הסיפור על הנדבן/הנוכל הצרפתי ארנו מימרן”.

עם זאת הוא ציין, כי “זה משהו חדש, כנראה מהשנים האחרונות, והוא מעסיק מאוד בימים אלה את צמרת המשטרה וצמרת הפרקליטות”.

לדבריו, “תוכן הדברים ידוע רק לכמה שותפי סוד, ואני יודע רק פירורי מידע. הדבר הוודאי הוא, שיש חקירה חדשה גדולה נגד ראש הממשלה, ומן הסתם היא תתפוצץ בקרוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות