פלסטיני טיפל ראשון בפצועי הפיגוע – והרגיע: “אל תפחדי, הכל בסדר”

לא כל הערבים רוצחים: אחד האנשים הראשונים שהושיט למשפחת מרק עזרה לאחר שהמכונית התהפכה בעקבות הירי - היה דווקא פלסטיני מאזור חברון • "אמרתי לה 'אל תפחדי, אל תפחדי, הכל בסדר, הכל בסדר'"
אליעזר היון
כ"ח סיון התשע"ו / 03.07.2016 21:41

פרטים חדשים בשולי הפיגוע הקשה בו נרצח מיכי מרק הי”ד  בן ה-48, ואשתו וילדיו נפצעו.

מתברר, כי אחד האנשים הראשונים שהושיט למשפחה עזרה, לאחר הירי שירו המחבלים לעבר המכונית היה דווקא פלסטיני מאזור חברון.

בראיון לחדשות 2 סיפר האיש: “בהתחלה חשבתי שזו תאונה. פתחתי את הדלת וזה קשה, זה ברזל ומשהו כזה. הרכב הפוך, לא יכולתי לפתוח את הדלת נורמלי.

“הילדה צעקה ‘הרגו אותנו, הרגו’. אמרתי לה: ‘אל תפחדי, אל תפחדי, הכל בסדר, הכל בסדר’. חיבקתי את הילדה והאישה שלי היא רופאה, היא עושה טיפול”.

האיש הוסיף כי רעייתו שוחחה באנגלית, במהלך הטיפול עם הבת תהילה, שנפצעה באורח בינוני ויצאה היום מבית החולים להלוויית אביה.

“היא אמרה לה ‘אל תפחדי, אנחנו איתכם’. אמרתי לילדה: ‘יש עוד אנשים?’ אמרה לי: ‘כן, אבא ואמא ואח שלי’. אמרתי לה: ‘בסדר, בסדר’. לקחתי את הילד וחיבקתי אותו, אמרתי לו: ‘אל תפחד, אל תפחד, הכל בסדר’. נתתי להם מים ונתתי להם יוד”.

האיש הסביר כי הרגיש חובה לעזור: “לא חשוב לי פיגוע או תאונה, זה שום דבר, כאילו לא יפריע לי. יש אנשים, יש קטנים, ילדים, רוצים עזרה. אם אני יכול לעזור להם, אני אעזור להם. הילדה אמרה לי: ‘אלוהים נתן לי שערבי יעזור לנו'”.

הלווית מיכי מרק הי"ד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות