גואטה נגד נתניהו: הכל בלוף. חושב שכולם מטומטמים. הדירות בבניה

הח"כים יגאל גואטה ובצלאל סמוטריץ' תוקפים את ההודעה על בניית 42 יחידות דיור חדשות בקריית ארבע • "נתניהו יחל לבנות 42 יח"ד בדיוק כמו שהביא את הטנק של נעדרי סולטן יעקב. הטנק לא הטנק והדירות כבר בבניה'' • סמוטריץ': "השיטה הזו שבה יש הקפאה ולאחר פיגוע קשה ממחזרים איזה מכרז ישן של כמה יחידות בודדות היא פשוט ביזיון"
נחמן גור
כ"ז סיון התשע"ו / 03.07.2016 10:51

חברי הכנסת יגאל גואטה ובצלאל סמוטריץ’ תוקפים את הודעת ראש הממשלה ושר הביטחון על בניית 42 יחידות דיור חדשות בקריית ארבע, בתגובה לפיגוע  בו נרצחה הלל אריאל הי”ד בת ה-13 ביום חמישי האחרון.

מדובר במכרז בנייה ישן שהוקפא בשנה וחצי האחרונות, בשל מדיניות נתניהו, וכעת אישר ראש הממשלה למחזר את המכרז ולפרסמו בשנית.

גואטה צייץ בעמוד הטוויטר שלו: “נתניהו יחל לבנות 42 יח”ד בהר חברון בדיוק כמו שהביא את הטנק של נעדרי סולטן יעקב. הכל בלוף. הטנק לא הטנק והדירות כבר בבניה. חושב שכולם מטומטמים”.

ח”כ סמוטריץ’ אמר: ”השיטה הזו שבה יש הקפאה ולאחר פיגוע קשה ממחזרים איזה מכרז ישן של כמה יחידות בודדות היא פשוט ביזיון. הגיע הזמן לחזור לבנות רגיל. כל דבר אחר נותן פרס לטרור ורק מעודד אותו”.

גם במועצת יש”ע תקפו אמש את ראש הממשלה נתניהו: “זו אינה תשובה התיישבותית הולמת אלא לעג לרש, אישור מצומצם זה אינו מהווה שינוי מגמה. יחד עם הפעולות הצבאיות והביטחוניות שנעשות במרחב חברון חייבת לבוא פעולה התיישבותית ציונית חזקה ואמיתית על ידי אישור אלפי יחידות דיור וקידום פיתוח תשתיות התיישבותיות במרחב. רק מהלך כזה יהווה תשובה ציונית הולמת לטרור”.

עו”ד איתמר בן גביר מראשי ‘עוצמה יהודית’ ותושב חברון, טוען כי מדובר ב’פיצוחים לשבת’.

“ממשלת ישראל חושבת שאפשר לקנות אותנו בפיצוחים לשבת. דם של ילדה יהודיה שווה יותר מ-42 יחידות דיור”, אמר בן גביר.

“אנו דורשים: חזרת הסיכולים הממוקדים במיוחד כלפי עשרות טרוריסטים בחברון, גירוש 20 דרשני חמאס שמסיתים במסגדים באין מפריע  וצה”ל לא מעז לעצור אותם, ושינוי נוהלי פתיחה באש וחלוקת נשק לכל תושבי קרית  ארבע – חברון כולל אלו שנשללו מהם הרישיונות אחרת ביבי וליברמן לא יוכלו לרחוץ בניקיון כפיהם”.

סגן ראש מועצת קרית ארבע ישראל ברמסון טען כי מדובר ב’ספין’ של נתניהו וליברמן: “מדובר בבלוף והונאת הציבור. המדובר ביחידות שכבר הוכשרו והטרקטורים כבר עובדים בשטח כבר חודשים. כרגיל מיחזור מכרזים. אין משהו אמיתי. עוד ספין מבית היוצר של נתניהו וליברמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האם הם לא בשלטון
    03/07/2016 13:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. האם גואטה וסמוטריץ לא חברים בקואליציה? האם הם לא שותפים לבלוף??
    עובדים עלינו כמו ביבי