ישי שליסל אחרי גזר הדין: “אני חייל של הקב”ה – שהקב”ה ידאג לי”

ישי שליסל, שהשבוע נגזרו עליו מאסר עולם ו-31 שנות מאסר נוספות, העניק ראיון בלעדי לחדשות 10 • על הרצח של שירה בנקי ע"ה: "זה כמובן מקרה מצער" • "אם בן אדם הולך ברחוב ורואה שפתאום מרביצים לאבא שלו - הוא יעמוד מהצד?"
חיים טוויל
כ"ג סיון התשע"ו / 28.06.2016 22:50

יומיים אחרי שנגזרו עליו מאסר עולם ו-31 שנות מאסר נוספות, לאחר שלפני שנה רצח את הנערה שירה בנקי ע”ה במצעד בירושלים, העניק היום (שלישי) ישי שליסל  מבית הכלא ראיון בלעדי לעיתנואי אביעד גליקמן מחדשות 10.

“מצעדי הגאווה האלה מציגים את עצמם כאהבה, אני רוצה להדגיש את השקר הגדול של הדבר הזה”, אמר שליסל. “זאת לא אהבה אלא בדיוק הפוך – זאת השנאה בהתגלמותה”.

בראיון התייחס הרוצח לגזר דינו ואמר כי זה היה צפוי מראש: “אני גם אמרתי לבית המשפט שאני מאמין שהקב”ה לא הסמיך אותם לשפוט ואני לא רוצה להכיר בהם וגם לא רוצה ייצוג. אני חייל של הקב”ה, שהקב”ה ידאג לי וברוך השם הכל טוב”.

שליסל המשיך ותקף את הצועדים: “הם עושים את המצעדים האלה דווקא נגד הקב”ה ומציגים בפני כל העולם שבמקום שאנחנו עם קדוש, בנים לה’, (זה) מתועב, משוקץ ומסריח, הם מראים את זה ככה לכל העולם”.

שליסל הסביר: “אם בן אדם הולך ברחוב ורואה שפתאום מרביצים לאבא שלו – אז מה הוא יעשה, יעמוד מהצד, ישמור על הנימוס והסדר והחוק? אותו הדבר עם הקב”ה – הוא אבא שלנו וזה פשוט כאילו מרביצים לו ויורקים לו בפרצוף”.

על הרצח של שירה בנקי ע”ה הוא אומר: “אני לא אומר שצריך לרצוח אבל אני שם את זה בתור נקודה למחשבה, המשפחה שלה זה כמובן מקרה מצער”.

ולא רק על המצעד הוא זועם: “את הר הבית נתנו למוסלמים, את קבר דוד המלך רוצים לתת לנוצרים, את הכותל רוצים לתת לרפורמים, את ירושלים להומואים ואת בנות ישראל נותנים לערבים להתחיל איתן חופשי – ומגבים את זה”.

שליסל אינו מכיר במערכת המשפט, ולכן אינו צפוי לערער על גזר דינו.

המשמעות: הוא יבלה את שארית חייו מאחורי סורג ובריח.

ומה הוא אומר על כך? שהוא צריך לעשות את שלו “והקב”ה, בעזרת השם, יעשה את שלו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חנטריש
    28/06/2016 23:11
    דוד הללי
  1. ימח שמו

  2. ברוך יהיה!!!
    29/06/2016 14:40
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. ובערת הרע מקרבך!!!