משפחות הנעדרים יצאו מאוכזבים מפגישתם עם נתניהו: “לא חידש”

משפחות הנעדרים גולדין, שאול ומגניסטו, נפגשו עם ראש הממשלה ומזכ"ל האו"ם, בעקבות מחאתם על הסכם הפיוס עם טורקיה - שאינו כולל את השבת הבנים • לדבריהם, הפגישה לא חידשה דבר: "אנחנו מאוכזבים מאד מנתניהו"
דוד ליבוביץ
כ"ב סיון התשע"ו / 28.06.2016 19:11

משפחות הנעדרים לא מרוצים: בני המשפחה של הדר גולדין ואורון שאול הי”ד, שנפלו במבצע ‘צוק איתן’ ומוגדרים חללים, ושל אברה מנגיסטו המוחזק ברצועת עזה, נועדו היום (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם מזכ”ל האו”ם באן קי מון.

בתום הפגישה הם אמרו:  “אנו מאוכזבים מאוד מנתניהו”, וכי “לא חודש להם דבר”.

ד”ר שמחה גולדין, אביו של הדר הי”ד, אמר: “באן אמר שהוא רואה בעניינם של אורון והדר עניין הומניטרי וכך הממשלה צריכה להציג את זה. זה מה שאנחנו מצפים מכל הסכם שישראל חותמת עליו”.

אחיו של הנעדר אברה מגניסטו סיפר: “לא הבאתי לכאן את ההורים, כי הבנתי שאין דבר חדש, אנחנו נמשיך במאבק ההומינטרי. אם ההורים היו באים, הם היו מתאכזבים. אני פונה לחברי הקבינט לעצור את אישור ההסכם. מזכ”ל האו”ם אמר שיעשה כל שביכולתו”.

פגישתם של הורי הנעדרים עם ראש הממשלה מגיעה בעקבות הסכם הפיצוי שנחתם טורקיה.

אמש כינסו המשפחות של גולדין ושאול מסיבת עיתונאים באוהל המחאה שהוקם ביום ראשון מול בית ראש הממשלה בירושלים. לאה גולדין אמרה: “אורון והדר נמצאים בידי חמאס זה שנתיים. עד היום הממשלה הבטיחה שלא יהיה שום הסכם עם אף מדינה ובטח לא כזה שנוגע לעזה, בלי שהדר ואורון יהוו את הסעיף הראשון של תנאיו.

“לצערי הרב הממשלה לא עמדה בהבטחה, כי ההסכם עומד להיחתם והקבינט עומד לאשר אותו. אני מקווה שהוא לא יאשר אותו, מאחר שאם הוא יאשר אותו אני לא יודעת מתי נראה את אורון והדר. לכן אני זקוקה לתמיכה של כל בית ישראל, על מנת שראש הממשלה ידע שכל בית ישראל איתנו. כל בית ישראל איתנו, וכולם כאחד מבקשים להחזיר את אורון והדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות