חיילים כרתו ידיה של בובה לאחר שזו ‘ניסתה’ לתקוף אותם באקדח

צוערים באקדמיה צבאית בבוליביה טוענים שנאלצו לכרות את ידיה של בובה בצורת חייל, לאחר שזו תקפה אותם בלילה עם נשקה האישי • בהמשך נעלו החיילים את הבובה בתוך ארון זכוכית, כדי שלא תזוז ותתקוף אותם שוב
אליעזר היון
כ"ב סיון התשע"ו / 28.06.2016 19:21

זה אולי נשמע לא אמיתי, אך הידיעה הזו שפורסמה ב’מירור’ הבריטי ובאתר ‘פז”ם’ אמינה לחלוטין: צוערים באקדמיה צבאית בבוליביה טוענים שנאלצו לכרות את ידיה של בובה בצורת חייל לאחר שזו תקפה אותם בלילה עם נשקה האישי.

הצוערים, שלא חייכו כלל כשתיארו את האירוע לתקשורת המקומית, הוסיפו כי רוחו של אחד ממפקדי החייל שבדמותו נוצרה הבובה השתלטה עליה והכריחה אותה לתקוף את הצוערים. ההחלטה לכרות את ידי הבובה התקבלה על ידי הצוערים לאחר שאחד מהם ניסה לטענתו לנטרל אותה, אך נכשל.

בהמשך, כך בראיון, הסבירו הצוערים כי הם הגנו על עצמם מן הבובה: “נאלצנו לבצע את המעשה הזה כדי שהבובה לא תתקוף אותנו יותר. אחר כך שמנו אותה בתוך ארון זכוכית כדי שלא תזוז”.

ומה זו הבובה המדוברת? מדובר בסוג של אנדרטה שמייצגת דמות של חייל בוליביאני עתיק ומוצגת לראווה באקדמיה בלה פז, בירת בולביה.

החיילים מכל מקום, סבורים כי לבובה כמו גם לשאר הדמויות הדוממות שבבסיס יש כוחות על. בפז”ם צוטט חייל נוסף שאמר, שוב ללא צל של ציניות: “אם אתה הולך לבד במסדרון, גיבורי המלחמה שבתמונות על הקיר מתחילות לשאול שאלות כמו למה אתה כאן או לאן אתה הולך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות